سردار اشتری در جلسه قرارگاه نوروزي فرماندهي انتظامي استان گلستان:

مبارزه با قاچاق كالا اقدام عملی در راستای توسعه اقتصاد مقاومتی است/اهتمام ويژه پليس برای تحقق شعار سال 95

1403-07-04 05:07:25
0
38
مبارزه با قاچاق كالا اقدام عملی در راستای توسعه اقتصاد مقاومتی است/اهتمام ويژه پليس برای تحقق شعار سال 95
<p style="text-align: justify;"><strong><span style="font-size: 8pt;">فرمانده ناجا گفت: مبارزه با قاچاق كالا اقدام عملي در راستاي پيشرفت اقتصاد داخلي و توسعه اقتصاد مقاومتي به شمار مي آيد.</span></strong></p>

به گزارش کلاله خبر، سردار "حسين اشتري" در جلسه قرارگاه نوروزي فرماندهي انتظامي استان گلستان، با اشاره به شبانه روزي بودن ماموريت‌هاي پليس، اظهارداشت: حجم ماموريت‌ها و فعاليت‌هاي پليس به گونه اي است كه با پايان يافتن يك ماموريت بلافاصله بايد ماموريت ديگري را پيگيري كرد.

وي ادامه داد: كار ما خدمت‌رساني به مردم است كه اين اقدام بهترين عبادت محسوب مي‌شود.

فرمانده ناجا با اشاره به تاكيدات مقام معظم رهبري در خصوص ماموريت‌هاي ناجا، خاطرنشان كرد: موضوع مبارزه با قاچاق كالا مورد تاكيد مقام معظم رهبري است، به طور قطع مبارزه با قاچاق كالا اقدام عملي در راستاي پيشرفت اقتصاد داخلي و توسعه اقتصاد مقاومتي به شمار مي آيد.

سردار اشتري گفت: در سال اقتصاد مقاومتي با مديريت جهادي و اتكاء به امكانات داخلي مي‌توان بيشترين و بهترين بهره‌وري و توفيق را كسب كرد.

وي با اشاره به اينكه اقتدار توام با رافت و مهرباني بايد سرلوحه كار پليس باشد، تصريح كرد: اقدامات شبانه‌روزي پليس در تمامي عرصه‌ها نقش موثري را در امنيت امروز حاكم بر جامعه ايفاء مي‌كند.

فرمانده ناجا ادامه داد: همکاران ما در اقصي نقاط کشور از مرزها گرفته تا شهر ها و از روستاها تا جاده ها، آماده اجراي ماموريت هستند که برابر آمار ها، عملکرد خوبي طي اين مدت داشته‌اند.

اين مقام عالي انتظامي با بيان اينکه اقدامات انجام شده از سوي پليس، رضايتمندي مردم را  افزايش داده، تصريح کرد: رضايت مردم از پليس، بهترين عيدي مردم براي کارکنان ناجا است.

سردار اشتري گفت: ماموريت‌هاي متنوعي در سال گذشته براي نيروي انتظامي رقم خورد که شاخص‌ترين آن اجراي ماموريت در چهارشنبه آخر سال، انتخابات هفتم اسفندماه بود که امنيت آن به طور مستقيم با نيروي انتظامي ارتباط داشت البته قبل از آن نيز امنيت تردد زائران حسيني در اربعين و راهپيمايي 22 بهمن ماه را داشته ايم.

وي با تقدير از تمامي نيروهاي فعال در طرح نوروزي امسال، تاكيد كرد: خوشبختانه آمار سوانح رانندگي رو به كاهش است كه اميدواريم اين روند كاهشي تا پايان سال نيز ادامه داشته باشد؛ به طور قطع اگر حضور پليس در كاهش حتي يك سانحه رانندگي به خصوص سوانح فوتي تاثيرگذار باشد داراي اجر معنوي و اخروي است.

فرمانده ناجا اضافه كرد: تكريم ارباب رجوع و استاندارسازي رفتار پليس با اجراي برنامه‌هاي قرارگاه جهادي آموزش بايد مورد توجه فرماندهان و مديران باشد كه در اين رابطه خوشبختانه اقدامات خوبي صورت گرفته اما بايد بيشتر شود.

سردار اشتري بر ادامه برنامه‌هاي قرارگاه جهادي آموزش تا سال 1396 و نيز اهميت آموزش تاکيد کرد و گفت: كاركنان بايستي نسبت به مسائل آموزشي به روز باشند، به طور قطع كارآيي آنها در ماموريت‌ها افزايش خواهد يافت که نتيجه آن موفقيت در انجام ماموريت و افزايش رضايتمندي مردم از پليس خواهد بود.

فرمانده ناجا در خاتمه با بيان اينکه خوشبختانه استان گلستان در عرصه نظم و امنيت و كاهش جرائم جايگاه مناسبي را دارد، گفت: اين امر باعث شده رضايتمندي مردم از پليس استان افزايش يابد و گلستان در جايگاه دوم كشور در اين خصوص قرار گيرد. 

انتهاي خبر // پایگاه خبری پلیس ایران

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار