تبارپرستی کاندیدای دور دوم غرب استان / درخواست برای حضور سعدی به عنوان امام جمعه در استان/ مدیرانی که در استان اصلاح طلبند اما در کشور اصولگرا !!

1403-07-04 05:07:24
0
38
تبارپرستی کاندیدای دور دوم غرب استان / درخواست برای حضور سعدی به عنوان امام جمعه در استان/ مدیرانی که در استان اصلاح طلبند اما در کشور اصولگرا !!
<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt;">درخواست حقوق 80 میلیونی بازیکن آمریکایی شهرداری ، تبارپرستی نامزد دور دوم غرب استان ، درخواست برای حضور سعدی به عنوان امام جمعه در استان ، علت درگیری در شورای شهر را در ششمین بسته خبری بخوانید .</span></p>

به گزارش کلاله خبر، در ششمین شب از ایام نوروز سال 95 با ششمین بسته خبری گلستان ما در خدمت شما هستیم .

** گفته شده رایان ریچارد بازیکن آمریکایی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در فصلی که گذشت ماهی 60 میلیون تومان از شهرداری حقوق می گرفت . این بازیکن برای فصل بعدی درخواست ماهی هشتاد میلیون کرده است . همچنین اعلام شده که برای حضور سالار عقیلی خواننده محبوب کشور برای افتتاح زیر گذر شهید صیاد شیرازی در بلوار ناهارخوران مبلغ 35 میلیون تومان پرداخت شد.

** درگیری ها در ساختمان شورای شهر گرگان در ساعات آخر سال 94 همچنان تداوم یافت . جمع زیادی از طلبکاران و پیمانکاران زیرگذر صیاد شیرازی با حضور در دفتر زهرا نورا رئیس شورای شهر گرگان الفاظ رکیک و بسیار زشتی را علیه این عضو باسابقه بکار بردند . با وساطت ربیعی و گرزین قرار شد مشکلات این عده حل شود .

** شنیده ها حاکیست عبدالجلال ایری نامزد مجلس دهم در حوزه غرب استان از دست بانیان گروه اجماع غرب ناراحت است . او می گوید اگر قرار بود گروه اجماع روی فرد متخصص ، مدیر و با تجربه ای ببندد من از هر جهت شایستگی ام از نورقلی پور بیشتر بوده . همین امر باعث شده تا حملات شدیدی در گروه های تلگرامی علیه ولی پور ، جعفری چوگان و دست اندرکاران اجماع صورت بگیرد که چرا اجماع از جلال ایری حمایت نکرد وگرنه در همان دور اول وی به مجلس دهم راه می یافت .

**  حاج سعید حدادیان مداح معروف کشور در دیدار ناگهانی خود با کریمی اول جانشین سپاه نینوا از او خواست که به فکر جنگل های شمال باشند . برخی ها معتقدند که حدادیان از قطع درختان در سالهای گذشته توسط افرادی خاص در منطقه گلایه مند است .

** بعد از رای بالای دکتر سعدی در مجلس خبرگان تعدادی از روحانیون و مردم منطقه درخواست داشتند تا وی در یکی از شهرهای استان یا مرکز استان خطبه های نماز جمعه را بخواند تا مردم از علم سرشار این روحانی با سواد و رئیس دانشکده الهیات دانشگاه امام صادق (ع) بهره ببرند . آنها عنوان کرده اند با بالا رفتن سن برخی از ائمه جمعه استان و کسالت های احتمالی به دلیل کهولت سن ، دکتر سعدی بهترین گزینه برای جایگزینی آنهاست .

**  شنیده ها حاکیست برخی مدیران استانی در استان اصلاح طلب و در کشور اصولگرا به شمار می روند . آنها هم ظاهر کار را رعایت می کنند و هم باطن کار را و بالاخره در ادوار مختلف سکان خود را محکم نگه می دارند . از این مدل برخی نمایندگان استانی فعلی و آتی نیز وجود دارند .شما می توانید حدس خود را در قسمت نظرات برای ما بنویسید .

** حضرت آیت الله قدمی حافظ قران کریم و امام جماعت نمونه استان در گفتگویی کوتاه گفت : مقام معظم رهبری در چهار دولت هاشمی ، خاتمی ، احمدی نژاد و روحانی بیشتر حمایت ها و کمک ها را به آنها کرد اما هر چهار دولت حرف خودشان را زدند و راه خودشان را رفتند و در این زمینه کوتاهی می کنند . وی افزود: توجه به شعار سال بیش از هر کسی به نفع شخص رئیس جمهور است چون با این کار یعنی ساختن اقتصاد بومی سبد رای خود را در سال 96 پر می کند .

** نورقلی پور کاندیدای دور دوم غرب استان طی سخنانی در منطقه فارابی بندرترکمن در جمع برخی اهالی گفت : هر کس دیگری نیز می توانست در جایگاه من باشد و آنگاه وظیفه من بود که از او حمایت کنم حال که این فرصت نصیب من شده من متعلق به همه مردم هستم و تنها به خودم و خانواده ام تعلق ندارم،اگر در مرحله دوم رای بدهید تنها به من نورقلی پور رای نخواهید داد بلکه به ایل خودتان،به سربلندی خودتان،به امید داشتن دوران خوب برای خودتان رای خواهید داد.باید به آقای نورقلی پور گفت یعنی اگر شما رای بیاورید فقط به ایل و تبار خود خدمت خواهید کرد ، پس مردم بندرگز و کردکوی و نوکنده چه می شوند !!

** همچنین در جلسه فوق عنوان شد : در حال حاضر نسبت به کلاله و آق قلا بهترین شرایط را ما داریم چرا که آنها رای شان کم است برای فرستادن نماینده در حالی که رای منطقه خودمان خیلی بیشتراست و همه شرایط برای پیروزی ما مهیا است اگر خودمان بخواهیم.بنظر می رسد ترکمن ها در بهترین وضعیت در غرب استان بتوانند گزینه ای را راهی مجلس دهم بکنند .

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار