یکی از کلیدهای حل مشکلات(مشکلات کشوری) روحانی در جیب فرماندار کلاله!

فرماندار کلاله: تحویل کلید، شیرین ترین خاطره سال 94 من است

1403-07-04 06:07:22
0
41
فرماندار کلاله: تحویل کلید، شیرین ترین خاطره سال 94 من است
<p dir="RTL" style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt;"><strong>فرماندار کلاله تحویل کلید را شیرین ترین خاطره در دوران فرمانداری خود یاد کرد.</strong></span></p>

به گزارش کلاله خبر، سال گذشته شیرین ترین و تلخ ترین خاطرات شهرستان کلاله را از زبان صریح و بی پرده این سایت دیدید و شنیدید.

این بار سری به فرماندار کلاله زدیم و خاطرات تلخ و شیرین وی را در سالی که گذشت خواستار شدیم و نصرت برزگر در یک گفتگوی صمیمی در پاسخ به این سوال ما گفت: مسلما زندگی هر خانواده ای با شادی ها و تلخی ها شکل می گیرد و هیچ کس نمی تواند ادعا کند که در زندگی خود همواره تنها شادی یا تلخی داشته است.

وی افزود: از شیرینی ها و تلخی های زندگی خود می گذرم و به شیرینی ها و تلخی هایی می پردازم که جنبه عمومی و مردمی داشته باشد.

فرماندار کلاله ادامه داد: با تلخ ترین خاطراتم شروع می کنم و اولین آن به زمانی بر می گردد که جوانی 25 ساله پس از سانحه رانندگی قطع نخاع شده بود و برای دیدن فرماندار شهرستان خود راهی جز انتظار در نگهبانی فرمانداری نداشت.

با دیدن چهره ناامید این جوان موجی از ناامیدی وجودم را فرا گرفت چرا که این حس ناامیدی برای اولین باری نبود که بر وجودم تسلط پیدا کرده بود.

تلاش های مادری برای تامین معاش فرزندان خود نیز تلنگری بود که توانست مدت ها نصرت برزگر را به فکر فرو ببرد و جزو خاطرات تلخ وی شود.

اما فرماندار کلاله از این قبیل خاطرات تلخ برای گفتن زیاد داشت و ما تنها به بازگو کردن دو مورد اکتفا می کنیم؛ وی  شیرین ترین خاطره خود را هم از جنبه های عمومی مطرح کرد.

برزگر در ادامه سخنان خود اذعان داشت: به لطف خداوند پروژه ای را در این شهرستان در حوزه بهداشت و درمان با همکاری مجدانه دانشگاه علوم پزشکی و خیرین شروع کردیم و توانستیم با تلاش های بی وقفه، پروژه تکمیل فاز دوم بیمارستان شهرستان کلاله را در زمان تعیین شده به پایان برسانیم و شیرین ترین لحظه برای من تحویل کلید قفل درهای این پروژه پس از تکمیل ان بود و این شادی تنها برای خودم نبود بلکه خوشحالی خدمت به مردمم بود.

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار