مروری بر اخبار گذشته:

زوج جوانی که برای رسیدن به زیارتگاه خالدنبی کلاله 300 کیلومتر رکاب زدند!+عکس

1403-07-04 06:07:27
0
74
زوج جوانی که برای رسیدن به زیارتگاه خالدنبی کلاله 300 کیلومتر رکاب زدند!+عکس
<p style="text-align: justify;"><strong><span style="font-size: 8pt;">زوج مازندرانی به منظور زیارت و بهره گیری ازجاذبه های طبیعی مناطق گلستان، مسیر ساری تا مجموعه زیارتی و گردشگری خالدنبی(ع) کلاله را با دوچرخه طی کردند.</span></strong></p>

به گزارش کلاله خبر، نظر شما را به خواندن گزارشی که سال گذشته از سفر زوج جوان مازندرانی به زیارتگاه خالدنبی(ع) با دوچرخه، تهیه شده بود جلب می کنیم.

این جوان مازندرانی که کارشناس ارشد رشته معماری می باشد، در گفتگویی اظهار اشت: از طریق رسانه های جمعی در باره مجموعه زیارتی و گردشگری خالدنبی(ع) اطلاعاتی کسب کرده و علاقه مند بودم این منطقه را از نزدیک ببینم.

محمد حامی افزود: با بهره گیری از تعطیلات سال نو به همراه همسرم به منظور زیارت و دیدار از جاذبه های طبیعی منطقه، با دوچرخه به این سفراقدام کردیم.

وی اذعان داشت: برای رسیدن به مقصد مسیر حدود 300 کیلومتری ساری، نکا، بهشهر، کردکوی، گرگان، علی آباد، آزادشهر، گنبدکاووس، کلاله به بقعه متبرکه خالدنبی(ع)را با دوچرخه طی کردیم.

حامی ادامه داد:دراین سفرعلاوه بر زیارت بارگاه حضرت خالدبن سنان(ع)(که از معدود پیامبران الهی است و این نقطه از ایران عزیزمیزبانی وی را به عهده داشته است، قبرستان تاریخی که از ویژگی های منحصر بفرد علمی و تاریخی برخوردارمی باشد) همچنین جاذبه های طبیعی ومناظر بدیع و چشم نواز منطقه دیدن کردیم.

torist

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار