فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کلاله:

چهارشنبه سوری ارام و بدون حادثه ای داشتیم

1403-07-04 06:07:25
0
51
چهارشنبه سوری ارام و بدون حادثه ای داشتیم
<p style="text-align: justify;"><strong><span style="font-size: 8pt;">فرمانده نیروی انتظامی گفت: چهارشنبه سوری ارام و بدون حادثه ای در سطح شهرستان کلاله داشتیم و امنیت و نظم تحت کنترل بود.</span></strong></p>

سرهنگ بهروزی در گفتگویی اظهار داشت: خوشبختانه با هوشیاری خانواده ها، ماموران نیروی انتظامی و اطلاع رسانی و هشدارهای به موقع رسانه های جمعی بخصوص صدا و سیما، چهارشنبه سوری ارام و بدون حادثه ای در سطح شهرستان کلاله داشتیم.
وی افزود: یگان های کشت در سطح شهر کلاله و شهر فراغی تمام نقاط را تحت کنترل خود قرار داده بودند و اماده مواجه با هر نوع حادثه ی احتمالی بودند.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کلاله تاکید کرد: برای داشتن چهارشنبه سوری ارام در این شهرستان بسیاری از دستگاه ها و ادارات شهرستان همکاری لازم را داشتند و در کنار نیروی های انتظامی، اتش نشانی و نیروهای امدادی نیز در امادگی کامل به سر می بردند.
بهروزی یاداور شد: این ارامش و امنیت نه تنها در سطح این شهرستان، بلکه در کل استان بر قرار بود و در سطح استان نیز شاهد حادثه ای نبودیم.
وی یاداور شد: بر خلاف سال گذشته، امسال میزان کشفیات مواد محترقه در سطح این شهرستان کاهش یافت و این نشان افزایش رغبت جوانان برای برگزاری چهارشنبه سوری بدون حادثه و سنتی است.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کلاله خاطرنشان کرد: سال گذشته نیز در این شهرستان حادثه ای رخ نداد و امروز و امشب نیز نیروهای انتظامی به گشت زنی های خود ادامه می دهد.

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار