هشدار فرمانده نیروی انتظامی کلاله به فروشندگان مواد محترقه:

کشف بیش از 1100 عدد از انواع مواد محترقه و دستگیری 3 نفر در کلاله/ اجرایی شدن نرخ جدید جریمه های راهنمایی و رانندگی

1403-07-04 06:07:38
0
36
کشف بیش از 1100 عدد از انواع مواد محترقه و دستگیری 3 نفر در کلاله/ اجرایی شدن نرخ جدید جریمه های راهنمایی و رانندگی
<p dir="RTL" style="text-align: justify;"><strong><span style="font-size: 8pt;">فرمانده نیوری انتظامی شهرستان کلاله گفت: تاکنون در سطح شهرستان کلاله بیش از 1100 عدد از انواع مواد محترقه کشف و ضبط شد و در این خصوص 3 نفر نیز دستیگر شدند.</span></strong></p>

فرمانده نیوری انتظامی شهرستان کلاله گفت: تاکنون در سطح شهرستان کلاله بیش از 1100 عدد از انواع مواد محترقه کشف و ضبط شد و در این خصوص 3 نفر نیز دستیگر شدند.

سرهنگ رضا بهروزی در گفتگویی اظهار داشت: ماموران نیروی انتظامی که بصورت محسوس و نامحسوس در سطح شهرستان کلاله در حال گشت زنی هستند، تاکنون بیش از 1100 عدد از انواع مواد محترقه را کشف و ضبط کرده اند و در این خصوص 3 نفر نیز دستگیر شدند.

وی با تاکید بر حفظ نظم و امنیت عمومی گفت: با فروشندگان مواد محترقه در چارچوب قانون و بصورت جدی برخورد خواهیم کرد و در صورت دستگیری، این افراد پس از پرونده سازی تحویل مراجع قضایی خواهند شد.

فرمانده نیروی انتظامی این شهرستان با تاکید دوباره بر اینکه خط قرمز نیروی انتظامی حفظ امنیت و نظم عمومی است،افزود: با هنجار شکنان چهارشنبه سوری برخورد قاطع می شود و احتمال اینکه افراد بازداشت شده با صدور قرار بازداشت موقت تا پایان تعطیلات در بازداشت بمانند و بعد از تعطیلات به اتهاماتشان رسیدگی شود، وجود دارد.

بهروزی اذعان داشت: خانواده ها در جلوگیری از حوادث احتمالی چهارشنبه اخر سال نقش بسزایی را ایفا می کنند و می توانند با کنترل فرزندان خود از بروز هر گونه حادثه پیش گیری کنند.

وی یاداور شد: خوشبختانه چهارشنبه سوری سال گذشته حادثه ای در برنداشت و امیدواریم با هوشیاری خانواده ها و ماموران خدوم نیروی انتظامی شاهد هیچگونه حادثه ای در این شهرستان نباشیم.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کلاله اشاره هم به افزایش مبلغ جریمه های راهنمایی رانندگی داشت و تصریح کرد: طبق دستورعمل های صادره، از امروز نرخ جدید جریمه های راهنمایی رانندگی در شهر کلاله اعمال خواهد شد.

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار