سرگذشت یک برنده گلستانی:

برنده خوش شانس یا بدشانس خودروی چای سه لوزی؟/مدیر سازمان چای سه لوزی: مشکلات اقتصادی دارم+عکس

1403-07-04 07:07:27
0
46
برنده خوش شانس یا بدشانس خودروی چای سه لوزی؟/مدیر سازمان چای سه لوزی: مشکلات اقتصادی دارم+عکس
<p dir="RTL" style="text-align: justify;"><strong><span style="font-size: 8pt;">برنده خودروی پراید چای سه لوزی از شهرستان کلاله با صرف هزینه(کرایه رفت و امدهای مکرر) هم نتوانست به خودروی خود برسد.</span></strong></p>

به گزارش کلاله خبر، محمدگلدی ارمک از روستای کسر پیشکمر شهرستان کلاله که در قرعه کشی شرکت چای سه لوزی برنده یک دستگاه خودروی پراید در سال 93 شده بود، از عدم دریافت خودرو خود خبر داد.

وی در این خصوص به خبرنگار سایت کلاله خبر گفت: من در تاریخ 22/10/93 در قرعه کشی ای که در شهر ازادشهر و با حضور جمعی از مسئولین توسط شرکت چای سه لوزی انجام شد، برنده یک دستگاه خودروی پراید شدم اما تاکنون موفق به دریافت خودروی خود نشده ام.

وی افزود: در این خصوص پیگیری های مستمری داشتم و با مراجعه به دفتر نمایندگی در شهر گنبد و یا تلفنی پیگیر دریافت خودروی خود بودم و در برخی موارد با برخورد سرد مسئولین این نمایندگی روبرو شدم و در برخی موارد هم پاسخ تماس های من داده نشد.

ارمک تاکید کرد: از زمان اعلام برنده های این شرکت در استان گلستان، تحویل خودرو از زمانی به زمان دیگر به تاخیر افتاد و در خصوص زمان دقیق تحویل خودرو تاکنون نتوانسته ام از مسئولین قول مساعد بگیرم و مسئولین نمایندگی، قول زمان تحویل را منوط به تصمیم مسئولین اصلی شرکت می دانند.

این برنده (خوش شانس یا بدشناس) این شرکت اظهار داشت: این شرکت با نصب بنر در سطح شهرها و انتشار مصاحبه اینجانب در صدا و سیمای استان به نحوی از نام من برای تبلیغ محصول خود استفاده بهینه کرد و در حال حاضر پس از یک سال هنوز هم زمان دریافت خودرو در هاله ای از ابهام است.

وی گفت: مسلما من به تنهایی نمی توانم به حق مسلم خود برسم لذا از مسئولین ذیربط خواهشمند هستم تا در این خصوص پیگیری های لازم را انجام دهند تا من و چند برنده دیگر بتوانیم از طریق قانونی به خودروی خود برسیم.

رحیمی مدیر سازمان چای سه لوزی در پاسخ به ادعاهای ارمک گفت: مشکلات اقتصادی باعث تاخیر در تحویل جایزه 4 برنده گلستانی شده است و در دیداری که با دادستان محترم داشتیم، با ارائه مدارک، بر اینکه احتمالا بتوانیم جایزه این افراد را بصورت زمانبندی تحویل بدهیم، تاکید کردیم.

وی افزود: تاکنون جایزه بسیاری از برندگان تحویل داه شد و همانطور که گفتیم مشکلات اقتصادی باعث بروز چنین مشکلاتی شد و موظف هستیم جایزه افراد باقی مانده را تحویل بدهیم و این مستلزم صبر و شکیبایی از سوی برندگان است.

این مدیر خاطرنشان کرد: از شهرستان کلاله یک برنده دیگر نیز داشتیم که خودروی جایزه به وی تحویل داده شد و برای گرفتن سند نیاز به امدن صاحب خودرو به تهران جهت انگشت نگاری الکترونیکی است.

armak1

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار