آقای رجبی،بیشترین ارا را از گلیداغ گرفتید؛پیکیر باشید

گلایه مردم از عدم پذیرش بیمه روستاییان در مراکز درمانی مراوه تپه

1403-07-04 08:07:35
0
40
گلایه مردم از عدم پذیرش بیمه روستاییان در مراکز درمانی مراوه تپه
<p style="text-align: justify;"><strong><span style="font-size: 8pt;">یکی از شهروندان گلیداغی گفت: مرکز درمانی شبانه روزی شهرستان مراوه تپه دفترچه های بیمه ما را قبول نمی کند.</span></strong></p>

به نقل از راه اترک، یک شهروند گلیداغی طی یک نامه در خصوص وضعیت دفترچه های درمانی و عدم پذیرش آن در مرکز شهرستان چنین نوشته است:

«سلام عليكم

احتراماً ، به استحضار میرساند : دفترچه بیمه روستاییان دهستان شلمی و بخش گلیداغ در درمانگاه تخصصی شهرستان و داروخانه آن با تعرفه آزاد محاسبه میشود.

باتوجه به اینکه درنوبت عصر و شب داروخانه مرکز بهداشتی عرب قاری حاجی تعطیل می باشد ، که اگر چنانچه بیمار نیاز به تزریقات داشته باشد بدلیل تعطیلی مرکز و فقط حضور پزشک برای بیماران اورژانسی، امکان تزریقات وجود ندارد بیماران مجبور به عزیمت به درمانگاه تخصصی مراوه تپه میشوند که با هدف رسیدگی به درمان مردم انقلابی و محروم و مستضعف شهرستان مراوه تپه بنا نهاده شده است، ولی متاسفانه امکان بهره مندی این عزیزان از تعرفه بیمه در کلیه بخش های آن اعم از مطب و داروخانه و تزریقات و... وجود ندارد.

با وجود اینکه داروخانه هر دو مرکز با مدیریت بخش خصوصی و تحت مدیریت واحد اداره میشود.

با توجه به اینکه در اوقات بعدازظهر و شب داروخانه و مرکز بهداشتی عرب قاری حاجی تعطیل میباشد و فقط پزشک بصورت کشیک برای بیماران اورژانسی و زنان باردار آماده معاینه بوده و امکانات تزریق و داروخانه فراهم نیست و اگر چنانجه کسی در این اوقات مریض شود و به درمانگاه تخصصی مراوه تپه مراجعه کند تعرفه آزاد حساب میشود در صورتیکه با همین دفترچه در بیمارستان ها و درمانگاه های دانشگاه علوم پزشکی اقصی نقاط کشور با تعرفه دولتی ویزیت می شود و فقط این روال در مراوه تپه برای مردم محروم و مستضعف اجرا میشود.

لذا خواهشمند است در جهت احقاق حقوق مردم محروم و مستضعف و استفاده از خدماتی که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای آن عزیزان به ودیعه نهاده مساعدت فرمایید.

اجرکم عند الله»


سایت راه اترک این مطالبه مردمی را منتشر کرده و منتظر پاسخ مسئولین مرکز بهداشت شهرستان می باشد.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار