تعدادی زن و مرد در مقابل مسئولین کلاله ایستادند!/ پروژه کاشت نهال در روستای اجن سنگرلی با شکست روبرو شد

1403-07-04 08:07:26
0
41
تعدادی زن و مرد در مقابل مسئولین کلاله ایستادند!/ پروژه کاشت نهال در روستای اجن سنگرلی با شکست روبرو شد
<p dir="RTL" style="text-align: justify;"><strong><span style="font-size: 8pt;">تعداد اندکی از زنان و مردان، در روستای اجن سنگرلی مانع از کاشت نهال در مراتع ملی در این روستا، شدند.</span></strong></p>

به گزارش کلاله خبر، اتفاقاتی همچون تقابل با مسئولین در شهرستان کلاله در گذشته نیز حادث شده بود و برخی در یکی از روستاهای این شهرستان که مخالف سرسخت ساخت پمپ بنزین در یکی از زمین های واگذار شده به شخص حقیقی بودند، در اقدامی باعث امنیتی شدن این موضوع شدند.

شنیده ها از منابع موثق حاکی از ان است که فرماندار کلاله و جمعی از مسئولین روز گذشته برای کاشت نهال در مراتع روستای اجن  سنگرلی رفته بودند که در عین ناباوری تعداد اندکی  زن و مرد از کاشت نهال در این مرتع که قرار بود پروژه ساخت پایگاه اطفای حریق منابع طبیعی و ابخیزداری در ان کلید بخورد، ممانعت کردند.

گزارشات از شاهدین این اتفاق حاکی از این می باشد که پس از کاشت نهال ها، زنان اقدام به کندن نهال ها کرده اند و حتی صحبت های نصرت برزگر که قصد ارام کردن این تعداد اندک زن و مرد را داشته، تاثیرگذار نبوده و زنان به کندن نهال ها ادامه داده اند.

بشکوفه رئیس منابع طبیعی شهرستان کلاله در تشریح این اتفاق گفت: ساخت این پروژه با جلسات مکرر با دهیاری و شورای این روستا نهایی شده بود و حتی روز قبل از کاشت نهال ها، دهیاری و شورای روستا نهایت همکاری را با ما داشتند و این حکایت از رضایت این افراد از کلید خوردن این پروژه در این مکان بود.

وی با تایید اتفاقات یاد شده، گفت: علت این حادثه در حال بررسی است.

انچه مسلم است این می باشد که این تعداد اندک زن با تحریک افرادی خاص به چنین اقدامی دست زده اند و این اقدام توسط افرادی در پشت پرده مدیریت شده و با مستندات موجود(فیلم ها و عکس ها) رسیدن به این عوامل کار دشواری نیست.

گفتنی است این افراد می توانستند از راهکارهای قانونی به خواسته خود برسند و چنین اقداماتی راهکار مناسب نیست و می تواند تبعات جبران ناپذیری را در بر داشته باشد.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار