امام جمعه کلاله:

برخی کاندیداها با پرداخت پول مانع ورود توانمندها شدند/عالم جلیل قدر واعظ طبسی مایه افتخار دنیای اسلام و تشیع بود

1403-07-04 08:07:35
0
37
برخی کاندیداها با پرداخت پول مانع ورود توانمندها شدند/عالم جلیل قدر واعظ طبسی مایه افتخار دنیای اسلام و تشیع بود
<p style="text-align: justify;"><strong><span style="font-size: 8pt;">امام جمعه کلاله گفت: با ورود پولدارها و پرداخت پول از سوی برخی کاندیداها، از ورود توانمندها به عرصه انتخابات جلوگیری شد.</span></strong></p>

حجت‌الاسلام رضا کشیری، امام‌جمعه کلاله، در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به ارتحال آیت الله واعظ طبسی تولیت آستان مقدس امام رضا(ع) اظهار داشت: وجود عالم جلیل قدر واعظ طبسی مایه افتخار دنیای اسلام و تشیع بود و از وی خدمات بزرگ و بی‌شماری به جا ماند که توسعه آستان قدس و کمک به حوزه‌های علمیه از جمله آنهاست.

وی با تشکر از مردم برای حضور در عرصه انتحابات گفت: با ورود پولدارها و پرداخت پول از سوی برخی کاندیداها، از ورود توانمندها به عرصه انتخابات جلوگیری شد.

امام جمعه کلاله در تکمیل گفته های خود در خصوص انتخابات، این شیوه(خروج توانمندها توسط پولدارها) را در عرصه کار انتخابات مذموم دانست و اظهار داشت: فصل رقابت گذشت و امروز با مسئولیت شرعی، تفرقه مردود است و باید فصل رفاقت شکل بگیرد.

کشیری اشاره ای به وضعیت بیکاری جوانان و وضعیت معیشتی مردم داشت و تصریح کرد: دولتمردان به فکر سرمایه های کشور، جوانان بیکار و اقتصاد کشور باشند.

حجت الاسلام کشیری  ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی(ره) یادگار امام راحل است و باید مردم به این نهاد توجه بیشتری داشته باشند و خیرشان به دیگران برسد و کمک به نیازمندان بیشتر از گذشته در امور مردم قرار گیرد.

کشیری گفت: منابع طبیعی شاهرگ حیات جامعه است و درخت بکارید و به آن رسیدگی کنید و بدانید که در نزد خداوند اجر فراوانی دارد و باید همه در حفظ منابع طبیعی کوشش کنیم.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار