در دومین روز از جشن نیکوکاری در کلاله:

17 پایگاه ثابت و سایر کمک های مردمی را جمع اوری می کنند/مسئولین کمک های خود را به صندوق انداختند+تصاویر

1403-07-04 08:07:37
0
35
17 پایگاه ثابت و سایر کمک های مردمی را جمع اوری می کنند/مسئولین کمک های خود را به صندوق انداختند+تصاویر
<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt;">رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان کلاله از فعالیت 17 پایگاه ثابت و سیار جمع اوری کمک های مردمی در این شهرستان خبر داد.</span></p>

رحیم تمیوری در حاشیه برگزاری جشن نیکوکاری در شهرستان کلاله در گفتگویی ضمن تاکید بر اینکه باید فرهنگ کارهای خیرخواهانه و عام المنفعه در بین مردم جامعه نهادینه شود، اظهار داشت: جشن نیکوکاری در شهرستان کلاله طی سه روز برنامه ریزی شده است و روز گذشته با نواختن زنگ نیکوکاری در مدارس شهرستان، فعالیت 200 پایگاه نیکوکاری در مدارس اغاز شد.

وی افزود: امروز نیز فعالیت 17 پایگاه ثابت و سیار با حضور مسئولین در پای پایگاه های نیکوکاری در سطح شهرستان کلاله اغاز شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ادامه داد: علاوه بر پایگاه های یاد شده، پایگاه هایی نیز برای جمع اوری کمک های نمازگزاران در مصلی های اهل تسنن و تشیع در روز جمعه استقرار خواهند یافت.

تیموری تاکید کرد: کمک های دریافت شده از مدارس شهرستان با تدابیر مسئولین اموزش و پرورش در بین دانش اموزان بی بضاعت و کم بضاعت مدارس توزیع می شود و همجنین کمک های دریافت شده در سطح شهرستان نیز پس از تفکیک در بین مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) توزیع خواهد شد.

nikoukari 1

nikoukari 2

nikoukari 3

nikoukari 4

nikoukari 5

nikoukari 6

 

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار