رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان کلاله

90 عنوان کتاب به ایستگاه های مطالعه شهرستان کلاله اضافه شد

1403-07-04 08:07:36
0
44
90 عنوان کتاب به ایستگاه های مطالعه شهرستان کلاله اضافه شد
<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt;">رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان کلاله گفت: به ایستگاه های مطالعه شهرستان کلاله 90 عنوان کتاب اضافه و در دسترش مردم قرار گرفت.</span></p>

علی مجاهدی در گفتگویی با اعلام اینکه به ایستگاه های مطالعه شهرستان کلاله بیش از 90 عنوان کتاب اضافه گردید گفت: این مجموعه کتاب که در ردههای سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان مبی باشد، در 6 مرحله در ایستگاه های مطالعه شهرستان قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه ایستگاه مطالعه به معنای آوردن کتابخانه به مکان های عمومی است گفت: با افزایش نقاط دسترسی مردم به کتاب، این ایستگاه ها  نقش مهمی در ترویج مطالعه بین مردم خواهد داشت و تاثیر ان در مکان های یاد شده مشهود است.

رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان کلاله تاکید کرد: اکنون نهاد کتابخانه های عمومی به دنبال شيوه هاي جدیدی است كه به ترويج بيشتر كتاب، كتابخواني و افزايش مراجعه عموم مردم به كتابخانه ها بیانجامد.

مجاهدی گفت: در راستای اهداف یاد شده توسط کارشناسان نهاد محتوا، قالبي جديد به صورت آزمايشي تهيه شده است تا از طريق قرار دادن آنها در سازه ايستگاه ، ارتباط مراجعه كنندگان ايستگاه هاي مطالعه با كتاب و كتابخانه بيش از پيش برقرار شود.

وی ادامه داد: اين محتوا در قالب يك برگ دو رو و مناسب سلول هاي سازه هاي ايستگاه هاي مطالعه، به شرح ذيل چاپ شده است:

صفحه اصلي كارت:

1- عنوان «بخوانيد و به اشتراك بگذاريد»
2- تصوير و معرفي كتاب اصلي
3- تبليغ عضويت در كتابخانه (با معرفي سايت و كد QR)
صفحه پشت كارت:
1- معرفي 3 كتاب مرتبط با موضوع كتاب اصلي
2- درج مطالبي در خصوص ترغيب جهت عضويت در كتابخانه
3- درج سامانه پيامكي به منظور كسب نظرات و انتقادات مراجعان                  

مجاهدی یاد اور شد: كارتهاي سري اول به مناسبت ايام مبارك دهه فجر در 15 عنوان شامل موضوعات انقلاب اسلامي، كودك و نوجوان، طنز و... چاپ شده و در گیشه های ایستگاه های مطالعه قرار گرفته است.

ketab 1

ketab 2

ketab 3

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار