به روز رسانی می شود ؛

اخبار لحظه به لحظه نتایج آرا در شعب اخذ رای استان گلستان / نمایندگان خبرگان استان و 2 نماینده مجلس قطعی شد/ انتخابات دریک حوزه شرق گلستان به دور دوم کشیده شد

1403-07-04 08:07:35
0
42
اخبار لحظه به لحظه نتایج آرا در شعب اخذ رای استان گلستان / نمایندگان خبرگان استان و 2 نماینده مجلس قطعی شد/ انتخابات دریک حوزه شرق گلستان به دور دوم کشیده شد
<p style="text-align: justify;"><strong><span style="font-size: 8pt;">اخبار لحظه به لحظه شمارش آراء در شعبه های اخذ رای استان گلستان را در ادامه بخوانید.</span></strong></p>

به گزارش کلاله خبر به نقل از گلستان ما،

00:41: آیت الله سید کاظم نورمفیدی از حوزه انتخابیه استان گلستان به عنوان نماینده مجلس خبرگان در شمارش آرا پیشی گرفت.

00:51 حوزه انتخابیه گنبد؛ قرجه طیار و عبدالصمد بردی پور به ترتیب پیشتاز انتخابات در این حوزه می باشند. اختلاف زیادی بین ارا این نامزها با دیگر کاندیدا وجود دارد.

01:02 حوزه انتخابیه شرق استان گلستان ؛ پیش افتادن شهرام غراوی از سایر رقبا در این حوزه انتخابیه محسوس است.

01:14 رقابت تنگاتنگی در حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا وجود دارد و با شمارش هر صندوق آرا هر نامزد جابجا می شود . رقابت به حدی نزدیک است که پیش بینی آن بسیار دشوار می باشد.

01:25  نتایج شمارش آرا مجلس خبرگان در حوزه انتخابیه علی آباد کتول : آیت الله شاهرودی اول- آیت نورمفیدی دوم- آیت الله سعدی سوم .

01:31 حوزه انتخابیه شرق استان گلستان ؛ " شهرام کوسه غراوی " از سایر رقبا در این حوزه انتخابیه پیش افتاد.

01:47 اخبار رسیده از حوزه انتخابیه رامیان و آزادشهر از نزدیکی آراء غلامعلی کوهساری ، علیرضا ابراهیمی ، مرادعلی منصوری رضی و چهارم شدن رضا صابری با فاصله زیاد از 3 نامزد فوق خبر می دهد .

02:09 قرجه طیار از حوزه انتخابیه گنبدکاووس در شمارش آرا پیشی گرفت.

02:16 آیت الله نورمفیدی و آیت الله شاهرودی ، نامزدهای مجلس خبرگان رهبری با کسب آرا مجددا دو نماینده این استان در مجلس خبرگان رهبری شدند و با آرا مردم در سمت فعلی خود ابقاع گردیدند .

02:40 حوزه انتخابیه علی آباد کتول، اسدالله قره خانی و رحمت الله نوروزی به ترتیب ذکر شده ، پیشتاز هستند.

03:23 حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا ، نبی هزارجریبی از سایر رقبا پیش افتاده است . و تربتی نژاد ، طاهری ، امانزاده و امامی در رده های بعدی قرار دارند و کماکان آرا در حال شمارش می باشد .

 03:43 حوزه انتخابیه آزادشهر و رامیان ؛ علیرضا ابراهیمی از سایر رقبا در این حوزه انتخابیه پیش افتاده و اختلاف آرا وی با دیگر نامزدها محسوس است . مراد منصوری و غلامعلی کوهساری بترتیب در ادامه لیست قرار دارد و کماکان آراء در حال شمارش است.

04:00  حوزه انتخابیه گنبد کاووس ؛ " قرجه طیار " از سایر رقبا در این حوزه انتخابیه پیش افتاد و با این آرا کسب شده ، نماینده این حوزه بعد از تایید صحت انتخابات توسط شورای نگهبان می باشد .

04:07 حوزه انتخابیه غرب استان ؛ " رامین نورقلی پور " از سایر رقبا در این حوزه انتخابیه پیش افتاد و با این آرا کسب شده ، نماینده این حوزه بعد از تایید صحت انتخابات توسط شورای نگهبان می باشد.

06:07 حوزه گرگان و آق قلا؛ نبی هزارجریبی فرزند نماینده اسبق و فقید گرگان در مجلس و تربتی نژاد هر دو از جریان اصلاح طلب در صدر قرار دارند و طاهری نماینده فعلی و امانزاده در رده های بعدی قرار دارند.

06:14 حوزه انتخابیه شرق استان؛ با پایان شمارش آراء در این حوزه انتخابیه سید نجیب حسینی و شهرام کوسه غراوی به دور دوم راه یافتند .

به روز رسانی می شود....

توجه : این اخبار از منابع محلی تهیه می شود و هر چند دقت بالایی برای جمع آوری آنها اعمال شده اما به لحاظ قانونی نتایج زمانی رسمیت می یابد که از سوی فرمانداری یا استانداری مربوطه مورد تایید قرار گیرد و پس از تایید نهایی شورای نگهبان قابل استناد می باشد .

لازم به ذکر است طبق اطلاعیه شماره ۳۶ ستاد انتخابات کشور؛ ملاک نتایج آرا اطلاعیه رسمی ستاد انتخابات کشور است .

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار