انصراف چهار کاندیدای دیگر حوزه انتخابیه شرق گلستان + تصاویر

1403-07-04 09:07:20
0
46
انصراف چهار کاندیدای دیگر حوزه انتخابیه شرق گلستان + تصاویر
<p style="text-align: justify;"><strong><span style="font-size: 8pt;">چهار کاندیدای دیگر حوزه انتخابیه شرق استان گلستان از کاندیداتوری دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی انصراف دادند.</span></strong></p>

به گزارش کلاله خبر به نقل از مینو خبر، چهار کاندیدای دیگر بزرگترین حوزه انتخابیه شرق استان گلستان با حضور در فرمانداری شهرستان مینودشت، مرکز این حوزه انتخابیه از ادامه رقابت های انتخاباتی انصراف دادند.

«اسماعیل پسرکلو»، «علی فیاض»، «یوسف قزلسفلو» و «احمد کبود جامع» چهار کاندیدایی هستند که از ادامه رقابت ها انصراف دادند.

شایان ذکر است؛ «اسماعیل پسرکلو» متولد 2 / 1 / 41 فرهنگی بازنشسته اداره آموزش و پرورش مینودشت است.

rouz3 7

«علی فیاض» متولد 2 / 1 56 در روستای «پالکانلو سفلی» شیروان در حال حاضر در کلاله سکونت دارد.

ruz6 13

وی حق التدریس اداره آموزش و پرورش کلاله است و مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی خود را از دانشگاه آزاد علی آباد اخذ نموده است.

«علی فیاض» نامزد دوره چهارم شورای شهر کلاله بوده است که در این انتخابات حدود 1500 رای از شهروندان کلاله ای به نفع وی در صندوق های رای ریخته شد.

از وی که سردبیر ماهنامه «منشات» کلاله است در ماه های آینده یک جلد کتاب چاپ و منتشر می شود.

«احمد کبود جامع» مشهور به احمد قره جانلو 1 / 2 / 59 در مینودشت به دنیا آمده است و در حال حاضر هم در همین شهر سکونت دارد. این کاندیدای مستقل مدرک کارشناسی ارشد خود را از دانشگاه آزاد علی آباد کتول اخذ نموده است. وی در حال حاضر مسئول امور اداری و مالی دانشگاه آزاد گالیکش می باشد.

ROUZ7 7

«احمد کبود جامع» دبیر ستاد شاهد دانشگاه آزاد گالیکش، مسئول طرح و برنامه بودجه همین دانشگاه و عضو هیئت امنا و مسئول مالی حسینیه قره محمودلو مینودشت می باشد. این مدرس دانشگاه در انتخابات چهارمین دوره شورای شهر مینودشت موفق شد 2103 رای از آرای شهروندان این شهر را کسب کند.

متاسفانه از «یوسف قزلسفلو» اطلاعاتی در دست نداریم.

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار