حواشی انتخابات:

ادامه رقابت غول های انتخاباتی شرق گلستان با حضور طرفداران+تصاویر

1403-07-04 09:07:11
0
42
ادامه رقابت غول های انتخاباتی شرق گلستان با حضور طرفداران+تصاویر
<p dir="RTL" style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt;"><strong>در اخرین شب تبلیغات کاندیداهای شرق استان گلستان شاهد اوج گرفتن رقابت 3 کاندیدای مطرح شرق گلستان بودیم.</strong></span></p>

به گزارش کلاله خبر، در اخرین شب از تبلیغات رسمی کاندیداهای شرق استان گلستان شاهد حضور مردم در همایش های کاندیداهای مورد حمایت خود بودیم.

همانطور که در گذشته نیز اعلام کردیم، پرتوی به عنوان یکی از کاندیداهای مطرح، اولین کاندیدایی بود که به نوعی با تشکیل ستاد بانوان به نوعی بر نقش زنلن در سیاست ارزش قائل شد و امشب شاهد حضور پرشور مردان و زنان در ستادهای انتخاباتی وی بودیم.

partovi 1

partovi 2

partovi 3

partovi 4

partovi 5

partovi 6

partovi 7

partovi 8

partov 2

partov 1

در همایش امشب پرتوی، مولوی رودینی با انتقاد از اینکه برخی درصدد هستند کاندیدایی خاص را به مردم تحمیل کنند، گفت: مردم باید به افرادی که اصلح هستند رای بدهند و نباید برخی به اجبار بگویند باید به فلان کاندیدا رای بدهید.

علاوه بر این در همایش شهرام غراوی نیز شاهد حضور خیل مردم بودیم در این همایش که ساعت ها طول کشید، بسیاری از کانیداها و روحانیون شرق استان گلستان حمایت خود را از شهرام غراوی اعلام کردند.

gharavi 1

gharavi 2

gharavi 3

gharavi 4

gharavi 5

gharavi 6

اما در این بین عبدالکریم رجبی که یکی دیگر از کاندیداهای مطرح شرق گلستان است نیز با کوله باری از تجارب، در سوی دیگر این کارزار عرض اندام می کند و مسلما می تواند یکی از کاندیداهای مطرح برای ورود به مجلس شورای اسلامی باشد.

rajabi

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار