امام جمعه کلاله:

از قومیتگرایی و تفرقه در انتخابات پرهیز شود/ مردم به کاندیدای اصلح و توانمند رای دهند

1403-07-04 09:07:17
0
46
از قومیتگرایی و تفرقه در انتخابات پرهیز شود/ مردم به کاندیدای اصلح و توانمند رای دهند
<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt;"><strong>امام جمعه کلاله گفت: مردم باید توجه داشته باشند که عرصه انتخبات، عرصه قومیتگرایی و تفرقه نسیت و باید با هوشیاری به کاندیدای اصلح و توانمند رای داده شود.</strong></span></p>

به گزارش کلاله خبر،امام جمعه شهرستان کلاله در جلسه شورای اداری شهرستان کلاله اظهار داشت: در درجه اول باید واعظ نفس خود باشیم چرا که خداوند انسان را اشرف مخلوقات افرید و باید از خودسازی خود شروع کنیم.

حجت الاسلام رضا کشیری افزود: انگلیس و امریکا صلاح کشور ما را نمی خواهد بلکه خواستار از بین بردن اسلام هستند و در پشت پرده ان برداشتن ولایت فقیه هدف اصلی است.

وی تاکید کرد: خط قرمز کشور ما ولایت فقیه است.

امام جمعه کلاله با اشاره به انتخابات پیش روی، تصریح کرد: نباید در محیط اداری از کاندیدای خاصی طرفداری شود و شایسته سالاری اصل انتخابات است نه قومیت گرایی و تفرقه و همه باید درتحقق این مهم حق خود را ادا کنیم.

وی ادامه داد: باید بدانیم که به چه کسی رای می دهیم و اینکه رای برای ما مسئولیت بوجود می اورد؛ چرا که این رای ما می تواند افراد لایق یا نالایق را به مجلس بفرستد.

حجت الاسلام کشیری در پایان سخنان خود گفت: در فتنه سال 88 درایت رهبری باعث فروکش کردن شدن اتش فتنه شد واگر داریت ایشان نبود، جنگ داخلی بوجود می امد.

سرهنگ اسلام نژاد جانشین سپاه شهرستان کلاله در این جلسه گزارشی از راهیان نور داشت و اظهار داشت: یکی از وظایف ما نگه داشتن یاد شهدا است و این مردم ارامش و امنیت حال حاضر را مرهون خون شهدا هستند.

وی افزود: انتظار می رود ستاد راهیان نورتوجه ویژه ای به راهیان نور داشته باشد و امسال با توجه به افزایش تورم کاهش تعداد اتوبوس های اعزامی را داشته ایم.

وی ادامه داد: امسال 4 دستگاه اتوبوس به مناطق جنگی اعزام می شود که 2 دستگاه مخصوص برادران و 2 دستگاه نیز مخصوص خواهران است.

تیموری رئیس کمیته امداد شهرستان کلاله نیزدر سخنانی گفت: جشن نیکوکاری امسال نیز در روز 12 اسفند ماه در 200 مدرسه برگزار می شود.

وی افزود: در روز 13 اسفند ماه  نیز پایگاه های ثابت و سیار را در سطح شهرستان داریم و همچنین در روز 14 اسفند ماه نیز این روند در مصلی های اهل سنت و تشیع ادامه خواهد یافت.

محمد ابراهیمی دبیر ستاد انتخابات شهرستان کلاله اظهار داشت: خروجی کار ستاد در روز 7 اسفند ماه نمود پیدا می کند و طبق قانون باید ادارات در واگذاری امکانات به ستاد تعامل داشته باشند.

وی افزود: مسئولین ادارت از اظهارنظرهای انتخاباتی صرف نظر کنند و هیچ مسئولی اجازه مصاحبه با رسانه های جمعی در این خصوص را ندارد و اقدامات یاد شده در صورت اعمال، می تواند تبعات جبران ناپذیری برای افراد یاد شده داشته باشد.

فرماندار کلاله در پایان این جلسه گفت: امیدواریم این مردم با بصیرت بیشتر در انتخابات اتی شرکت کنند و حضور مردم در انتخابات می تواند پیام مهمی برای جهانیان داشته باشد.

نصرت برزگر افزود: حتی با وجود مشکلات اقتصادی که با تحریم های ظالمانه برای مردم ایجاد شده است، باز هم این مردم از نظام، ولایت فقیه و ارمان های نظام و انقلاب نمی گذرند.

وی تاکید کرد: انتخابات یک امر حاکمیتی است و ما مشروعیت خود را از حکومت داریم و باید تلاش کنیم سلامت انتخابات از اهمیت ویژه ای برخوردار باشد.

وی اظهار داشت: حق انتخاب به این سادگی به دست نیامده است و برای این انتخاب ازادانه خون های زیادی ریخته شده است.

فرماندار کلاله برای چندمین بار تاکید کرد: نباید انتخابات بابی برای ایجاد تفرقه شود و باید در انتخاب اصلح از حس قومیت گرایی دوری کرد چرا که این امر برای شهرستان، منطقه و استان تبعات جبران ناپذیری خواهد داشت.

برزگر یاداور شد: تلاش شده انتخابات رنگ و بوی امنیتی به خود نگیرد و بیشتر جنبه فرهنگی داشته باشد، ولی در صورت نیاز با متخلفین برابر قانون برخورد می شود.

    

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار