آخرین اخبار انصراف ها و حاشیه های اجماع ترکمن ها در سه حوزه انتخابیه / حاشیه های داغ انتخاباتی در گرگان 4 شب مانده به انتخابات/کاندیدای شرق گلستان انصراف داد

1403-07-04 10:07:26
0
42
آخرین اخبار انصراف ها و حاشیه های اجماع ترکمن ها در سه حوزه انتخابیه / حاشیه های داغ انتخاباتی در گرگان 4 شب مانده به انتخابات/کاندیدای شرق گلستان انصراف داد
<p style="text-align: justify;"><strong><span style="font-size: 8pt;">آخرین اخبار انصراف ها ، اطلاعیه ها ، حاشیه های اجماع ترکمن ها و اخبار داغ انتخابات در گرگان در فاصله 4 شب به انتخابات را در بخش از نگارستان تا بهارستان بخوانید .</span></strong></p>

به گزارش کلاله خبر، کمتر از 96 ساعت به برگزاری انتخابات مهم و سرنوشت ساز 7 اسفند ماه نمانده که تب و تاب این انتخابات در سرمای زمستان زیر پوست شهرهای استان در جریان است .

حرمت ایام فاطمیه را نگه دارید

ستاد انتخابات کشور از همه نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و هواداران آنها خواست ضمن ادامه جنب و جوش در فضای تبلیغات و رقابت های قانونمند انتخاباتی، حرمت ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) را حفظ کنند.

در این اطلاعیه آمده است :

ستاد انتخابات کشور با توجه به فرارسیدن ایام اقامه عزا در سوگ شهادت کوثرِ پیامبرگرامی اسلام، حضرت فاطمه زهرا سلام ا... علیها، ضمن تسلیت و تعزیت این سوگ جانسوز و ادای احترام به مراتب موّدت، محبّت و ارادت مردم شریف ایران اسلامی به اهل بیت گرامی پیامبر اعظم (صلوات ا... علیه) ؛

از همه نامزدهای محترم انتخابات مجلس شورای اسلامی و هواداران ارجمند ایشان درخواست می نماید، با رعایت شئون این ایام و عرف مورد احترام اقشار مختلف جامعه ایران در این زمینه، در عین حفظ تحرک و جنب و جوش در فضای تبلیغات و رقابت های قانونمند و گرم انتخاباتی پیوند ناگسستنی خود با ذریه خاتم المرسلین را حفظ و از برکات و فیوضات این محبت توحیدی بهره مند گردند.

 انصراف 5 کاندیدا در سه حوزه شرق گلستان

بعد از اعلام نهایی اسامی کاندیداهای مجلس در حوزه های انتخابیه استان گلستان ، 5 نامزد در سه حوزه شرق گلستان انصراف دادند .

محمدتقی آبروش و اراز محمد حاجی قادری : حوزه انتخابیه گنبد کاووس

نورمحمد ایگدری : حوزه انتخابیه گالیکش ، مینودشت ، مراوه تپه و کلاله

علی اصغر عرب عامری و طاهره منصوری رضی : حوزه انتخابیه رامیان و آزادشهر

 حاشیه های اجماع ترکمن ها در سه حوزه انتخابیه استان

بحث اجماع نامزدهای ترکمن در سه حوزه انتخابیه استان گلستان با حاشیه هایی همراه شد .

در حوزه انتخابیه گنبد کاووس اجماع ترکمن ها تحت عنوان یاشولی ها با انتخاب قره جه طیار سر و صدای زیادی به پا کرد تا جایی که شریف نیا یکی دیگر از کانیدداهای گنبدی قره جه طیار را دعوت به مناظره کرد.

گفته می شود در جلسه نهایی یاشولی ها در هتل بابایی گنبد به شریف نیا وقتی داده نشد و او نتوانست صحبت بکند که با اعتراض بخش زیادی از یاشولی ها مواجه شد.

در حوزه انتخابیه گرگان و اق قلا این نشستها تحت عنوان ماصلاحات توپاری برگزار شد .

گروه ماصلاحات توپاری در بین سه حوزه شاید بهترین تصمیم را گرفت . این گروه اگر چه توانست دکتر منصور گرکز ، آناهیتا مهشیدی و پرویز ماهری را از دور رقابت خارج کند اما در دو گزینه رادمهر و امانزاده متوقف شد و رسما پایان فعالیتهای خود را اعلام کرد.

اما در غرب استان این گروه تحت عنوان اجماع فعالیت کرد و نتیجه ان در میان تعجب کارشناسان ترکمن ، معرفی رامین نورقلی پور بود که منتخب شورای اصلاح طلبان استان نیز می باشد .

برخی از ترکمن ها می گویند گروه اجماع تحت تاثیر نگرش های سیاسی اصلاح طلبان و بسنجیده نورقلی پور را انتخاب کرد در حالیکه جلال ایری از موقعیت بهتر و ممتازتری برخوردار بود.

آنه محمد شاه نظری از فعالان شاخص سیاسی ترکمن در غرب استان و از جمله افرادی بوده است که در نشست های اجماع این حوزه از همان ابتدا حضوری فعال داشته است .

 استاد شاه نظری بدنبال حاشیه هایی که بعد از اعلام نتایج اجماع در منطقه ایجاد شد و به علت ابهاماتی که در رابطه با دلایل عدم حضور ایشان در نشست شب گذشته ایجاد شد، با انتشار متنی با عباراتی سربسته ،اما پر معنا سفره دل پردرد خود را باز کرده است .

باسلام وبادلی شکسته وبابغض درگلو که در استانه ترکیدن است وبا اشکهای حلقه زده درچشم که قبل از سرازیر شدن خشکید سخنی با برادرم .... که اجماع باعث افتخار اشنایی پیدا کردم وخواهر فعال وسیاستمدار جوانم ....:

شاه نظری ترسید  شاه نظری فرار کرد بله شاه نظری از شکستن دل مردم وسو؛استفاده از اعتماد آنان ترسید شاه نظری از همراهی فریب مردم فرار کرد  شاه نظری تا انجا که شرایط روحی وجسمی اش اجازه بدهد تمامی تقصیرها را بگردن میگیرد

وتمامی تحقیرها واهانت ها وتوهین ها را تحمل خواهد کرد تا مردمش که به عشق انها نفس می کشد از چندگانگی وحب وبغض ها وغرض ورزی های ما گنهکاران روسیاه آسیب نبینند. چونکه حقیر به فرمایشات استاد شهیدم ایت الله دکتر شهید بهشتی  معتقد وپایبندم که فرموده بود (    ماشیفتگان خدمتیم       نه تشنگان قدرت)

 با ارزوی حضور صد در صدی مردم در پای صندوقهای رای در ٧ اسفند ماه نود وچهار والسلام  انه محمد شاه نظری با طلب بخشش همه عزیزان وحلالیت

دوم اسفند ماه سال نود وچهار

57 هزار رای اولی در گلستان

 رئیس ستاد انتخابات استان گفت : در استان گلستان یک میلیون و ۲۳۳ هزار نفر واجد شرایط رأی دادن هستند که از این تعداد ۵۷ هزار و ۵۰۰ رأی اولی خواهند بود و برای اولین بار برای رای دادن به پای صندوق های رای خواهند رفت.

وی با بیان اینکه یک هزار و ۳۳۲ شعبه اخذ رأی در شش حوزه انتخابیه استان گلستان تعبیه شده است افزود: در روز هفتم اسفندماه سال جاری به فضل الهی فرآیند اجرایی اخذ رای توسط بیش از ۲۶ هزار کاربر انجام خواهد شد.

 حاشیه های انتخاباتی در شهر گرگان 4 شب مانده به انتخابات

در فاصله چهار شب مانده به انتخابات مجلس دهم با کمی قدم زدن در شهر گرگان شاهد حواشی بسیاری بودیم . برای خواندن این حاشیه ها به (اینجا) بروید .

تکذیب امام جمعه کردکوی در حمایت از کاندیدای خاص

حجت الاسلام والمسلمین شاعری امام جمعه کردکوی حمایت از حبیب مازندرانی را تکذیب کرد.

شایع شده بود حبیب مازندرانی به درخواست شاعری ثبت نام کرده است .

شاعری گفت :ابدا ابدا من تا امروز هیچوقت از هیچ کاندیدایی چنین تقاضایی نداشتم هرکس که میخواهد ثبت نام کند. مرسومه که پیش من می آیند و من هم میگم تشریف بیاورید انتخابات آزاده آزاد، هر کس بیاید.

درگیری و مشاجره در اتحادیه انجمن های اسلامی استان گلستان

گفته می شود در جلسه ای که در اتحادیه انجمن های اسلامی استان گلستان برای انتخاب نهایی بین هزارجریبی و تربتی نژاد برگزار شد ، حضار تربتی نژاد را انتخاب کردند که این موضوع با مخالفت شدید نبی هزارجریبی مواجه شد.

وی ضمن فریاد اعتراض بر این موضوع گفت : با آبروی پدرم بازی نمی کنم و تا آخر به قولی که به مردم داده ام ، در عرصه خواهم ماند ./گلستان ما

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار