حواشی یک جلسه انتخاباتی در کلاله:

از دفاع همسر شهردار از همسرش تا اعلام شرط یک شهروند برای رای دادن+تصاویر

1403-07-04 10:07:32
0
59
از دفاع همسر شهردار از همسرش تا اعلام شرط یک شهروند برای رای دادن+تصاویر
<p style="text-align: justify;"><strong><span style="font-size: 8pt;">یکی از شهروندان کلاله برای رای دادن در انتخابات اتی شرط تعیین کرد.</span></strong></p>

به گزارش کلاله خبر، در این جلسه که بیشتر بصورت پرسش و پاسخ برگزار شد، میقانی مشاور امور بانوان فرمانداری کلاله  گفت: کشوری ما کشوری است که همواره حضور مردمی را به صحنه کشیده است و پیروزی در مذاکرات نیز حاصل همین حضور بود که با رهنمودهای مقام معظم رهبری تکمیل شد.

وی افزود: مردم باید توجه داشته باشند که حضور در پای صندوق های رای یک وظیفه است و انتظار می رود که مردم با حضور حداکثری خود در انتخابات زمینه ساز یک حماسه دیگر شوند و با این حضور به مسئولین در تحقق ارمان های نظام کمک کنند.

در پایان سخنان مشاور امور بانوان فرمانداری کلاله یکی از حضار گفت: نماینده باید،نماینده همه مردم باشد و بین مردم شهرستان ها نباید تبعیض قائل شود.

وی افزود: من یک فرد انقلابی است و در صحنه های مختلف قبل نظام و بعد ان با مشکلات زیادی روبرو بوده ام و به شرطی رای می دهم که نماینده ای که به مجلس می رود، نماینده تمام مردم باشد.

وی تاکید کرد: من مهاجر هستم و طی سال های اینده به شهر خودم بر می گردم ولی دلم برای مردم این شهرستان می سوزد و این را باید دانست که مردم کشور حتی نمی دانند کلاله در کجای نقشه است.

این شهروند با انتقاد از عملکرد شهردار دوره قبل و شهردار حال حاضر، از شهردار کلاله خواست تا نسبت به افزایش امکانات رفاهی و زیبایی شهرستان تلاش کنند.

یکی دیگر از حضار نیز نسبت به کمبودهای این شهرستان گلایه کرد و اظهار داشت: در هر دوره مجلس شاهد این بودیم که هر نماینده ای که به مجلس رفت، تنها عامل ابادانی شهر خود بود و در مجموع حق مردم شهرستان کلاله ضایع شد.

banovanentekhabat 1

 

وی افزود: این شهرستان امکانات رفاهی و تفریحی مناسبی ندارد و در اواخر هفته همه خانواده ها این دغدغه را دارند که فرزندان خود را برای تفریح به کدام مکان ها ببرند.

یکی دیگر از حضار نیز تنها راه حل این مشکلات را هم اندیشی با نمایندگان دانست و گفت: این نمایندگان را خود مردم انتخاب می کنند و لازمه مرتفع سازی این مشکلات تشکیل نشست با نماینده(از هر شهرستانی) است.

سرخوش عضو شورای شهر کلاله نیز گفت: رای دست مردم است و در حال حاضر در این حوزه، انتخابات رنگ قومیتی به خود گرفته شده است و به اینکه باید نماینده اصلح به مجلس فرستاده شود، توجه نمی شود.

وی افزود: باید دغدغه ما این باشد که کدام نماینده بهتر است نه اینکه کدام نماینده دست ما را می گیرد.

این عضو شورای شهر از نظم ستاد انتخابات شهرستان کلاله تمجید کرد و گفت: برای اولین بار است که چنین نظمی در مراحل انجام انتخابات می بینم.

وی که همسر شهردار دوره قبل نیز است، از همسر خود نیز دفاع کرد و گفت: شهرداری در زمینه فضا سازی اقدامات زیادی انجام داده است و نیاز است فرهنگ استفاده از امکانات نیز در این زمینه نهادینه شود.

banovanentekhabat 2

رسول بامری شهردار کلاله نیز اظهار داشت: برای مرتفع سازی مشکلات شهرستان کلاله با برگزاری جلسات مردمی در مساجد در تلاش هستیم با شنیدن مشکلات مردم، انها را مرتفع کنیم.

شهردار کلاله گفت: با توجه به اینکه کشور ما در مشکلات شدید اقتصادی است؛ باز هم ما مردم خوبی داریم که تمام مشکلات را در دل خود نگه می دارند و با مشکلات می سازند.

وی تاکید کرد: این مردم اگر در خارج از مرزها با دشمنان و تحریم ها نجنگند، باید در مرزهای این کشور با دشمنان تقابل داشته باشد.

فرماندار کلاله در این جلسه گفت: با توجه به ظرفیت های شهرستان کلاله، شهرداری و شورای شهر کلاله اقدامات درخور و شایسته ای انجام داده اند که تشریح این خدمات، خود نیازمند زمان زیادی است و در بحث این جلسه نمی گنجد.

banovanentekhabat 3

نصرت برزگر افزود: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن برای مسئولین و جهانیان پیام داشت و این نوید را داد که مردم در انتخابات اتی نیز به امر ولی امرمسلمین عمل می کنند و با حضور پرشور خود در پای صندوق های رای حماسه ای دیگر خلق می کنند.

وی تاکید کرد: زنان به عنوان هدایتگران خانواده می توانند در ایجاد فضای پرشور انتخاباتی موثر باشند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان کلاله اظهار داشت: وحدت زمینه ساز پیشرفت های منطقه می شود و شواهد حاکی از ان است که برخی درصدد هستند انتخابات را وسیله ای برای ایجاد نفرقه کنند و مردم باید نسبت به این تهدیدات هوشیار باشند چرا که نگاه های قومیتی برای شهرستان و استان تبعات جبران ناپذیری دربرخواهد داشت و فرماندار و شهردار می تواند با یک نماینده توانا زمینه ساز پیشرفت باشند.

banovanentekhabat 4

banovanentekhabat 5

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار