در کارگاه اموزشی نمایندگان فرماندار کلاله در پای صندوق رای:

فرماندار کلاله: در برگزاری انتخابات سالم با هیچ کس تعارف نداریم/با متخلفین برخورد قانونی می شود

1403-07-04 10:07:30
0
42
فرماندار کلاله: در برگزاری انتخابات سالم با هیچ کس تعارف نداریم/با متخلفین برخورد قانونی می شود
<p dir="RTL" style="text-align: justify;"><strong><span style="font-size: 8pt;">فرماندار کلاله گفت: با توجه به اینکه انتخابات اتی از اهمیت زیادی برخوردار است، لذا در برگزاری یک انتخابات سالم با هیچ کسی تعارف نداریم و با متخلفین برابر قانون برخورد جدی می کنیم.</span></strong></p>

نصرت برزگر در کارگاه اموزشی نمایندگان فرماندار کلاله در پای صندوق های رای ضمن تشکر از حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: امروز نوبت ما رسیده تا خدمت بدون منت برای مردام داشته باشیم.

وی افزود: حضور مردم در صحنه های مهم نظام نشان داده که این ملت از ارمان های نظام نمی گذرد و در هر شرایطی پای نظام خواهند ماند.

فرماندار کلاله باد اور شد: ما به عمل ثابت کرده ایم که گفتمان ما، گفتمان مقام معظم رهبری است و در اینده نیزاین مهم را ثابت خواهیم کرد.

وی اذعان داشت: حضور پرشکوه ما در انتخابات تحکیم بخش قدرت این نظام در جهان و معادلات ان است و خواستار حضور پرشکوه مردم هوشیار حوزه انتخابیه در پای صندوق های رای هستیم.

برزگرگفت: سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت حداکثری از جمله مواردی است که باید در برگزاری این انتخابات مورد تاکید قرار بگیرد چرا که به برکت این نظام و خون شهدا رای حق مردم است و تک تک ما این حق را داریم و باید این حق را تبدیل به فرصت کنیم.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان کلاله تاکید کرد: برخی با ادبیات منافقانه درصدد ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی و اقوام هستند و باید از فضای قومیتی و تعصبات خارج شویم و وظیفه همه ما این است که در خانواده خود حس قومیتی را خارج کنیم و باید به توانمندی ها رای داده شود.

فرماندار کلاله از تعامل بین تمامی هیات های انتخابات در این شهرستان خبر داد و گفت: هر کس در حیطه کاری خود طبق قانون وظایف خود را انجام می دهند و در برگزاری انتخابات با هیچ شخصی تعارف نداریم و در صورت دیدن تخلف از سوی مسئولین برگزاری انتخابات با انها برخورد قانونی و جدی می شود و برگزاری انتخابات سالم از هر موضوعی مهمتر است.

وی در پایان گفت: تمامی تدابیر امنیتی در برگزاری این انتخابات دیده شده است.

namayandegan 1

namayandegan 7

namayandegan 8

namayandegan 9

namayandegan 10

namayandegan 11

namayandegan 12

namayandegan 13

namayandegan 15

namayandegan 16

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار