در کارگاه اموزشی انتخابات مطرح شد:

فرماندار کلاله: به اعتماد مردم پاسخ شایسته می دهیم+ تصاویر

1403-07-04 10:07:26
0
40
فرماندار کلاله: به اعتماد مردم پاسخ شایسته می دهیم+ تصاویر
<p dir="RTL" style="text-align: justify;"><strong><span style="font-size: 8pt;">فرماندار کلاله گفت: در برگزاری انتخابات سالم تلاش می شود و در این زمینه پاسخی شایسته به اعتماد مردم خواهیم داد.</span></strong></p>

به گزارش کلاله خبر، نصرت برزگر درکارگاه اموزشی اعضای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اظهار داشت: تلاش می کنیم تا در هفت اسفند به اعتماد مردم پاسخ خوب  و درست دهیم و با بستر سازی، زمینه حضور پر شور مردم را فراهم کنیم.

 رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان کلاله افزود: با رعایت بی طرفی باید حق الناس در نظر گرفته شود  و به رای مردم احترام بگذاریم.

علی نجاتی فر رئیس بازرسی انتخابات و رئیس ثبت احوال شهرستان نیز مطالبی از موارد پیش رو برای انتخابات قانونی را به اعضای شعب ارائه کرد و خواستار حضور پرشور مردم شهرستان در پای صندوق های رای و انتخاب کاندیدای اصلح شد.

در بخشی دیگر از این کارگاه اموزشی جلیل فرشادی از اعضای هیات اجرایی انتخابات کلاله  نیز به چگونگی انتخاب اعضای شعب اشاره کرد و گفت: با در نظر گرفتن استفاده  از نیروهای با تجربه، و حضور نیروی جوان و تاکید بر همراهی بانوان و ایفای نقش تحصیل کردگان در عرصه انتخابات ، اعضای شعب برای همکاری انتخاب شدند.

 وی افزود: امیدواریم  با همکاری و همراهی همه، انتخابات پر شور و با شکوهی داشته باشیم.

عضو هیات اجرایی انتخابات کلاله تاکید کرد: حق الناس مدنظر باشد که باید فردا پاسخگو باشیم.

در ادامه محمد ابراهیمی دبیر ستاد انتخابات به آموزش مراحل مختلف اخذ رای پرداخت و بر اینکه اعضا باید در پای صندوق های رای کاملا هوشیار و دقیق عمل کنند، تاکید کرد. گفتنی است در شهرستان کلاله ۸۵ شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده است.

ejraee 1

ejraee 2

ejraee 3

ejraee 5

ejraee 6

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار