نماینده دستگاه قضای کلاله:

قانون، خط قرمز ما است/ امکان رد صلاحیت کاندیداها در مراحل مختلف انتخابات است

1403-07-04 10:07:30
0
58
قانون، خط قرمز ما است/ امکان رد صلاحیت کاندیداها در مراحل مختلف انتخابات است
<p dir="RTL" style="text-align: justify;"><strong><span style="font-size: 8pt;">نماینده دستگاه قضای شهرستان کلاله گفت: خط قرمز ما در انتخابات قانون است و امکان رد صلاحیت کاندیداها در هر مرحله از انتخابات وجود دارد.</span></strong></p>

به گزارش کلاله خبر، حجت الاسلام دانشور در جمع شوراها و دهیاران شهرستان کلاله با بیان اینکه قانون خط قرمز ما است، اظهار داشت: در صورت تخلف کاندیدا، امکان رد صلاحیت وی در هر مرحله از انتخابات وجود دارد.

وی افزود: در حال حاضر دشمنان انقلاب چشم به انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری دوخته اند و درصدد هستند این انتخابات را انتخابات ناسالم نشان دهند.

این عضو دستگاه قضا اشاره ای به ادعاهای تکفیری ها داشت و گفت: شرکت در انتخابات عبادت، حق و تکلیف است و مردم با شرکت در این انتخابات دین خود را به نظام ادا می کنند.

دانشوراستفاده از شناسنامه جعلی، شناسنامه دیگران، شرکت بیش از یک بار در یک انتخابات با یک شناسنامه را از جمله تخلفات انتخاباتی برشمرد و گفت: کاندیداها وعده های سربازی() به جوانان ندهند.

وی القای رای دادن به کاندیدای خاص به بی سوادان، پیرمردان و پیرزنان را تخلف دانست و از شوراها و دهیاری ها درخواست اطلاع رسانی به موقع تخلفات یاد شده را کرد.

بخشدار شهر فراغی نیز در سخنانی گفت: یکی از مولفه های قدرت یک کشور مردم ان است و انقلاب اسلامی با پشتوانه مردمی استوار است.

شهرام شیرزاد افزود: انتخابات یکی از برکات این نظام و عامل رقم زننده سرنوشت مردم است.

وی تاکید کرد: مبنای انتخابات قانون است و دهیاران و شوراها می توانند در جهت تحقق برگزاری یک انتخابات سالم، به مسئولین اجرایی کمک  شایانی کنند.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار