حواشی جالب یک جلسه در کلاله:

ازمربی ترشی فروش کلاله ای تا کنایه سنگین فرماندار کلاله به مسئول ورزش این شهرستان

1403-07-04 10:07:28
0
37
ازمربی ترشی فروش کلاله ای تا کنایه سنگین فرماندار کلاله به مسئول ورزش این شهرستان
<p dir="RTL" style="text-align: justify;"><strong><span style="font-size: 8pt;">مربی ورزش شهرستان کلاله از تامین هزینه های ورزشی تیم خود از طریق ترشی فروشی و سبزی خرد کردن خبر داد.</span></strong></p>

صبح امروز جلسه ای با حضور جوانان و ورزشکاران در خصوص انتخابات اتی در فرمانداری کلاله برگزار شد که حواشی خواندنی جالبی داشت.

قرار بود این جلسه ساعت 10 صبح برگزار شود که با استقابل کم افراد مدعو مواجه شد و مسئول ورزش کلاله در اصلاح عامیانه بزور و خواهش تعدادی از جوانان و ورزشکاران را به سالن جلسات فرمانداری کشاند و این جلسه که با تاخیر یک ساعته تشکیل شد، با کنایه سنگین فرماندار کلاله که انتظار می رفت تعداد بیشتری در این جلسه حضور داشته باشند، همراه بود که در جواب این کنایه، یکی از حضار کم شدن محبت ها را عامل عدم شوق ورزشکاران در شرکت در چنین جلسه هایی دانست.

havashi 1

دراین جلسه امان نفس در سخنانی شرکت در انتخابات را با اهمیت برشمرد و گفت: باید در به انتظارات مقام معظم رهبری در انتخابات پاسخ داده شود.

در حاشه این سخنان به علت کم بودن جمعیت، فرماندار کلاله توصیه کرد که صندلی های خالی پر شود تا از پراکنده نشستن افراد جلوگیری شود.

فرماندار کلاله در ابتدای سخنان خود از فضای رسمی جلسه خارج شد و از کم کاری خود در زمینه ورزشی گفت و افزود: مقصر ما هستیم که در کنار رئیس این اداره به خاطر کمبود اعتبارات نبوده ایم.

در ادامه برزگر باز هم در جمله ای تعداد کم افراد را به میان کشید و گفت: انتظار می رفت بیش از 100 نفر در این جلسه باشند.

تریبون به اقای دولتی مربی رزمی کلاله رسید و به گفته وی، وی در ابتدای جلسه مجبور شد که تیر خلاصی(از انتقادات بگوید) را بزند و گفت: ما از اقای امان نفس انتقادات زیادی داشتیم، ولی در بیشتر همایش ها خیلی از ادارات و ... بخش مالی را به بخش ورزش تحمیل می کنند فارغ از اینکه این اداره و هیات های ورزشی با مشکلات مالی روبرو هستند .

وی تاکید کرد: مربیان ورزش افرادی بی ادعا هستند و می توان با تنها یک تقدیر ساده دل این مربیان را به دست اورد.

دولتی در پایان گفته های خود از مردم کلاله خواست تا با حضور خود در پای صندوق های رای حماسه ای دیگر خلق کنند.

یکی دیگر از حضار نبود اعتبارات و عدم حمایت از سوی ادارات و فرمانداری را مشکل اصلی هیات های ورزشی دانست.

برخی نیز از کرایه های سنگین سالن های ورزشی گلایه داشتند و خواستار کمک در این زمینه بودند.

havashi 2

یکی از مربیان گفت: من هزینه برگزاری مسابقات و غیره ... را از هزینه شخصی که با ترشی فروشی و سبزی خرد کردن تامین می کنم، پرداخت می کنم و بسیاری از برنامه های ما  با عکس گرفتن اداره به نفع این اداره تمام می شود و نقش ما در این زمینه کم رنگ می شود.

فرماندار کلاله گفت: در قبال ورزشکاران بخصوص قهرمانان کوتاهی نمی شود و حتی با یک تماس این موفقیت را به افراد مدنظر تبریک گفته ایم و باید بگویم ورزش کاران با معرفتی داریم که حتی با یک تماس ما، پیراهن ورزشی که ورزش کار در یک تیم معتبر داشته، به ما تقدیم کرد.

نصرت برزگر در سخنرانی رسمی خود اظهار داشت: بسیاری از فضاهایی که در حال حاضر ایجاد شده است، در باشگاه ها شکل گرفته و خیلی از منش ها و رفتارهای درست در این مکان ها به جوانان اموزش داده می شود.

 وی گفت: ورزش می تواند مانعی در برابر اعتیاد باشد و این امر مستلزم پرداختن به حوزه ورزش است و ما مکان های مناسب برای ورزش داریم ولی شاهد حضور کمرنگ جوانان در این مکان ها هستیم.

وی در این جلسه که با عنوان جوانان و انتخابات تشکیل شد، به انتخابات نیز اشاره ای داشت و افزود: بازهم تاکید می کنیم گفتمان ما گفتمان یاد شده است و بر دو محور حضور حداکثری و انتخاب اصلح پافشاری می کنیم.

havashi 3

برزگرتصریح کرد: نگاه قومیتی باعث شکاف در جامعه می شود و این به جامعه اسیب می رساند و باید این نگاه کنار گذاشته شود و عملکرد و توانایی های افراد مد نظر باشد.

فرماندار کلاله اذعان داشت: راه خارج شدن از مشکلات، انتخاب کانیدایی است که باعث پیشرفت منطقه شود و در بستر این پیشرفت ها، شاهد کاهش مشکل اشتغال خواهیم بود.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار