فرماندار کلاله:

شعب اخذ رای کلاله به 85 شعبه رسید/ برای پوشش اخبار 7 اسفند توسط خبرنگاران، تمهیداتی اندیشیده شد

1403-07-04 10:07:21
0
38
شعب اخذ رای کلاله به 85 شعبه رسید/ برای پوشش اخبار 7 اسفند توسط خبرنگاران، تمهیداتی اندیشیده شد
<p dir="RTL" style="text-align: justify;"><strong><span style="font-size: 8pt;">فرماندار کلاله گفت: شعب اخذ رای شهرستان کلاله به 85 شعبه افزایش یافت و در جهت پوشش اخبار 7 اسفند توسط خبرنگاران، تمهیداتی اندیشیده شده است.</span></strong></p>

به گزارش کلاله خبر، نصرت برزگر در جلسه مشتکر بین اصحاب رسانه و کمیته اطلاع رسانی انتخابات فرمانداری کلاله ضمن تشکر از اصحاب رسانه و کمیته اطلاع رسانی، گفت: باید دست به دست هم پشتوانه ای برای انتخابات اتی باشیم.

ashabresaneh 1

وی افزود: باید بر روی گفتمان رهبری تاکید شود و از هدایت ها و گفتمان های رهبری در این انتخابات مهم و سرنوشت ساز بهره ببریم.

فرماندار کلاله تاکید کرد: رسانه باید در عرصه انتخابات با مستندات و اخبار موثق، اخبار انتخابات را پوشش دهد تا از تشویش اذهان عمومی جلوگیری شود.

ashabresaneh 2

وی گفت: رسانه باید از تخریب کاندیداها خوداری کند و سعی بر این باشد که بر حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای تاکید شود.

برزگر اشاره ای به تعداد شعب اخذ رای در شهرستان کلاله داشت و افزود: با توجه به پراکندگی روستا ها سعی شده است که از تعداد بیشتری صندوق رای سیار استفاده شود و در این شهرستان 85 شعبه اخذ رای داریم که 44 شعبه آن ثابت و 41 شعبه آن سیار است.

وی یادآور شد: تاکنون 43 جلسه انتخاباتی در شهرستان کلاله داشته ایم و در ادامه فرایند انتخابات این جلسات ادامه خواهد داشت و از فردا اموزش های لازم به اعضا انتخبات انجام می گیرد.

فرماندارگفت: امسال برای اولین بار در شهرستان کلاله شعبه سیار ویژه عشایر داریم.

ashabresaneh 3

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار