در همایش نقش بانوان در انقلاب اسلامی مطرح شد:

میر باقری : انقلاب اسلامی تاثیرگذار ترین انقلاب در منطقه است+تصاویر

1403-07-04 11:07:16
0
45
میر باقری : انقلاب اسلامی تاثیرگذار ترین انقلاب در منطقه است+تصاویر
<p dir="RTL" style="text-align: justify;"><strong><span style="font-size: 8pt;">معاون سیاسی و انتخابات استانداری استان گلستان گفت: جمهوری اسلامی ایران تعیین کننده معادلات منطقه است.</span></strong></p>

میر باقری در همایش نقش بانوان در انقلاب اسلامی گفت: امام راحل(ره) بسیاری از معادلات جهانی را تغییر داد و وابستگی به شرق و غرب را از میان برد و یکی از ویژگی های مهم امام توکل ایشان به خدا بود.

وی افزود: حاکمان باید به دنبال رفاه مردم باشند و از اینرو مفتخریم که این دولت در موفقیت خود در عرصه جهانی رفاه مردم را دنبال می کند و با این برجام شاهد توسعه اقتصادی و رفاه مردمی خواهیم بود.

این مسئول تاکید کرد: جوهر این انقلاب دین است و امام برای حفظ عزت مردم به مخالفت با برخی اقدامات بر می خاست.

وی اشاره ای به مشکلات مذاکرات پرداخت و افزود:  برخی که از تحریم ها به عنوان دلالان سود می بردند به مخالفت با دولت پرداختند که خوشبختانه با هوشیاری دستگاه دیپلماسی و حمایت ها و راهنمایی های رهبری این مذاکرات با موفقیت به پایان رسید.

میر باقری یاداور شد: مردم ایران در طی سال های گذشته و در ایام تحریم مقاومتی مثال زدنی را به جهان نشان دادند و در حال حاضر وظیفه این دولت است که پاسخ این مقاومت را بدهد.

معاون سیاسی و انتخابات استانداری گلستان اظهار داشت: در 7 اسفند ماه حماسه ای پرشکوهتر از گذشته داشته خواهیم داشت چرا که ملت برای مسیر اینده خود را انتخاب کرده ا ست و با حضور پرشکوه خود در پای صندوق های رای این راه را ادامه می دهد.

وی تاکید کرد: زنان در این انقلاب نقش مهمی ایفا کرده و هم پای مردان در صحنه های مهم نظام حضور داشته اند.

اخوند فرهمند نیز در سخنرانی خود به نقش زنان در نظام اشاره کرد و بر اهمیت حضور انها در عرصه های مختلف تاکید کرد.

ایم مدرس حوزه علمیه از فعالیت های زنان در سایه نظام جمهوری گفت و افزود: این نظام با رهبری مقام معظم رهبری باعث افزایش منزلت زن شده است تا جایی که شاهد نقش افرینی این زنان در عرصه های مختلف کشور هستیم و باید این منزلت را قدر دانست.

 حجت السلام خیرخواه رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشورگفت: باید شرایطی ایجاد شود که جوانان و نوجوانان بتوانند شرایط قبل از انقلاب را لمس کنند.

وی افزود: زنان باعث استقامت مردان در صحنه های نظام بودند

خیرخواه اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی باعث سردرگمی تحلیل گران غربی شده بود و بنا به اذعان خودشان، آنها به تمام ابعاد این نظام تسلط داشتند به جز بعد مذهبی و انقلابی این ملت.

رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور گفت: امروز گروه تروریستی داعش با نام اسلام به جان اسلام اقتاده است و ما شاهد حضور مردان و زنان ترکمن عراق برای مبارزه با داعش هستیم و حرکت زنان پا به پای مردان قابل تقدیر است.

وی تصریح کرد: مذاکرات هسته ای با تلاش های دیپلماسی و رهبری مقام معظم رهبری با موفقیت به پایان رسید و باید توجه داشته باشیم که دشمن همواره در حال توطئه چینی برای این نظام است و این تهاجم در عرصه های مختلف قابل مشاهده است.

گفتنی است این مراسم با همت کمیته تقریب مذاهب اسلامی ستاد دهه فجر استان گلستان و شهرستان کلاله برگزار شد.

zanan 1

zanan 2

zanan 3

zanan 4

zanan 5

zanan 6

zanan 7

zanan 8

zanan 9

zanan 10

zanan 11

zanan 12

zanan 13

zanan 15

zanan 16

zanan 14

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار