در مراسم متمرکز:

54 پروژه در کلاله افتتاح و کلنگ زنی شد+ تصاویر

1403-07-04 11:07:25
0
48
54 پروژه در کلاله افتتاح و کلنگ زنی شد+ تصاویر
<p style="text-align: justify;"><strong><span style="font-size: 8pt;">54 پروژه عمرانی و اقتصادی شهرستان کلاه به مناسبت ایام الله دهه فجر با حضور رئیس مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان افتتاح و کلنگ زنی شد.</span></strong></p>

به گزارش کلاله خبر، نصرت برزگر فرماندار کلاله در مراسم متمرکز افتتاح و کلنگ زنی 54 پروژه شهرستان کلاله گفت: این انقلاب باعث پیشرفت در زمینه های مختلف شده است و اینکه پاسداران این نظام از مرزهای این کشور در کشورهای دیگر حفاظت می کنند، نشان از قدرت نظامی ایران در منطقه است.

وی افزود: خیلی ها تلاش می کنند با سوء نیت مردم را نسبت به نظام و انتخابات دلسرد کنند و باید مانع موضعگیری اشخاص( در هر لباس و سمتی) درمقابل قانون شویم.

برزگر با تاکید بر اینکه مردم هوشیار باشند وکاندیدای اصلح را انتخاب کنند، گفت: باید ادبیات اینکه مردم به توانمندی ها رای دهند در جامعه فراگیر شود و نباید انتخابات بابی برای ایجاد تفرقه شود بخصوص در این منطقه که این امر از حساسیت بیشتری برخوردار است.

54p-3

فرماندار کلاله تصریح کرد: مجموعه شهرستان با مشکلات اقتصادی موجود تلاش کرده تا با شراکت مردم برخی پروژه ها را اماده بهره بردای و برخی را نیز عملیات اجرایی ان را اغاز کند.

وی افزود: در ایام الله دهه فجر54 پروژه عمرانی و اقتصادی افتتاح و عملیات اجرایی ان  اغاز می شود که در این بین 11 پروژه عملیات اجرایی ان اغاز می شود و 43 پروژه نیز افتتاح و به بهره برداری می رسد.

برزگر اشاره ای به اعتبارات صرف شده برای این 54 پروژه داشت و تصریح کرد: برای این پروژه ها 209 میلیارد 810 میلیون ریال اعتبار صرف و در نظر گرفته شده است.

فرماندار کلاله تاکید کرد: این شهرستان در محرومیت به سر می برد و شاخص هایی که برای این شهرستان به سطوح بالاتر ارسال شده است باعث افزایش محرومیت در این شهرستان خواهد شد و باید در این خصوص بررسی های مجدد انجام گیرد.

امام جمعه شهرستان کلاله در سخنانی اظهار داشت: خدمت به این ملت وظیفه اصلی ما است و هر چه به این ملت خدمت شود، باز هم کم است.

حجت الاسلام رضا کشیری افزود: دولت و کارگزاران باید با تمام وجود به این مردم خدمت کنند چرا که این خدمت های صادقانه باقی خواهد ماند و باید دانست که پست و مقام مسئولیت است نه قدرت طلبی و جاه طلبی.

54p-4

وی با اشاره به برخی از احادیث امام علی(ع) نحوه حکومت داری را یاداوری کرد و گفت: ملتی می تواند روی پای خود بایستد که از نظر افتصادی و نظامی قوی باشد.

امام جمعه کلاله اظهار داشت: کسی که از شرف و ناموس خود دفاع می کند از دشمن هراس ندارد که نمونه ان طی ماه گذشته با دستگیری نیروهای امریکایی اتفاق افتاد.

گشیری تاکید کرد: اصلاحات باید از اصلاح نفس شروع شود و در صورتی که این امر محقق شود دیگر در کشور مشکلی وجود ندارد و روحانی بداند که چون رئیس جمهور از جنس روحانیت می باشد، توقع مردم نیز از وی بیشتر است.

پیشقدم رئیس سازمان مدیریت برنامه ریزی گلستان در این مراسم گفت: نقشه راه ما بیانات مقام معظم رهبری است و این دولت نیز سعی بر این داشته که در این راستا قدم بردارد.

وی افزود: در چشم انداز برنامه ششم طبق خواسته های رهبری باید به رشد اقتصادی 8 درصدی برسیم و این موضوع نیازمند برنامه ریزی های مناسب در زمینه های اقتصادی بخصوص اقتصاد مقاومتی است.

54p-13

این مسئول تاکید کرد: نقطه هدف اقتصاد مقاومتی استقلال اقتصادی است و این نیز با توجه به مردم و دخیل کردن انها در فعالیت های اقتصادی امکان پذیر است.

وی در پاسخ به سخن فرماندار کلاله در خصوص محرومیت این شهرستان، گفت: اقتصاد مقاومتی فرصتی است که می توان از ان برای مرتفع کردن مشکلات اقتصادی بهره برد.

پیشقدم تاکید کرد: اقتصاد مقاومتی با ایده درون زا و برون گرایی شکل گرفته است و این به این معنا نیست که ما از ظرفیت های برون مرزی استفاده نکنیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی یادآور شد: هزارو 700 میلیارد تومان نیاز است که تا پروژه های استان گلستان تکمیل شود و با تزریق سالانه 400 میلیارد تومان نزدیک به 6 سال طول می کشد که پروژه های موجود تکمیل شود.

54p-1 

54p-2

54p-5

54p-6

54p-7

54p-8

54p-9

54p-10

54p-11

54p-12

54p-14

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار