فرماندار کلاله در همایش اسوه های صبر:

ایران یک قدرت فرا منطقه ای است/ مشروعیت ما از نظام است + تصاویر

1403-07-04 11:07:20
0
43
ایران یک قدرت فرا منطقه ای است/ مشروعیت ما از نظام است + تصاویر
<p dir="RTL" style="text-align: justify;"><strong><span style="font-size: 8pt;">فرماندار کلاله گفت: ایران علاوه بر امنیت داخلی، امنیت خود را در خارج از مرزها نیز حفظ می کند و به یک قدرت فرا منطقه ای تبدیل شده است.</span></strong></p>

به گزارش کلاله خبر، نصرت برزگر در همایش اسوه های صبر، زن و دفاع مقدس با بیان اینکه ایران توانایی حفظ امنیت در خارج از مرزهای خود را هم دارد، اظهارداشت: هر کسی خود را ایرانی می داند  و زیر لوای پرچم جمهوری اسلامی در سایه امنیت زندگی می کند باید در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کند و با حضور در صحنه های مهم انقلاب از نظام و حکومت خود دفاع کند.

وی افزود: باید به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری توجه ویژه شود و ما نیزتاکید می کنیم  که گفتمان ما گفتمان مقام معظم رهبری است و این دو نکته باید خاطر نشان شود که بر حضور پرشور مردم و انتخاب اصلح پافشاری شود.

برزگر گفت: شرکت در انتخابات باید نوعی مسئولیت و دفاع از حق تلقی و خارج از هر نوع قومیت گرایی و مذهب گرایی کاندیدای اصلح انتخاب شود و این در سایه وحدت امکان پذیر است و باید تمام تلاش ما در این زمینه(حفظ وحدت) باشد.

فرماندار کلاله اذعان داشت: اگر امروز در اتحاد موجود خللی ایجاد شود، مسلما نتیجه عملکرد نا مناسب ما است و مرتفع سازی این چنین مشکلاتی مستلزم اموزش جوانان و نوجوانان در خانواده و اموزش و پرورش است.

وی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: مشروعیت ما از دولت نیست بلکه مشروعیت ما از نظام است و اقدامات انجام شده در زمینه های مختلف عمرانی مختص عملکرد یک نفر نیست بلکه زمینه ساز چنین اقداماتی نظام و حکومت است.

خانم احمدی استاد دانشگاه و حوزه که به عنوان سخنران در این همایش حضور داشت در سخنرانی خود تاکید کرد: باید زنان به جایگاه ویژه خود پی ببرند و در حفظ این جایگاه تلاش کنند.

وی با بیان اینکه زن مظهر زیبایی و جذابیت است، اظهار داشت: زنان با شناخت شانیت خود باید در جهت حفظ زیبایی و جدابیت خود همت کنند و بدانند که جذابیت تنها به ظاهر نیست بلکه سیرت انسان باید زیبا و جذاب باشد.

احمدی تصریح کرد: درفعالیت ها و اقدام های خود از الگو های مناسبی همچون شهدا و حضرت زینب پیروی و الگوگیری کنید و چادر را به منزله تاج خود برگزینید.

این استاد دانشگاه و حوزه یاداور شد: زنان در انقلاب و جنگ تحمیلی نقش بسزایی داشته اند و وظیفه زنان بعد از جنگ خطیر تر شده است و باید در حفظ دستاوردها با ورود به عرصه های مختلف نظام اعم از فرهنگی و ... تلاش شود.

وی در پایان گفت: جهان اسلام به موعود اعتقاد دارد و این باعث برتری جهان اسلام شده است و اینکه هر لحظه در انتظار ظهور موعود هستیم باعث افزایش انگیزه ما برای بدست اوردن اندوخته برای ان لحظه می شود.

گفتنی است این همایش به همت کمیته بانوان ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان کلاله با همکاری اموربانوان فرمانداری و بسیج خواهران سپاه کلاله برگزار شد و در انتهای همایش به تعدادی از مادارن شهید شهرستان نیز به رسم یابود هدایایی اهدا شد.

osveh 1

osveh 2

osveh 3

osveh 4

osveh 5

osveh 6

osveh 7

osveh 8

osveh 9

osveh 10

osveh 11

osveh 12

osveh 13

osveh 14

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار