فرماندار کلاله:

همراه با جمع اوری قلیان ها با فروشندگان هم برخورد شود

1403-07-04 11:07:19
0
46
همراه با جمع اوری قلیان ها با فروشندگان هم برخورد شود
<p dir="RTL" style="text-align: justify;"><strong><span style="font-size: 8pt;">فرماندار کلاله گفت: جای تعجب است که قلیان ها جمع اوری می شود ولی در همین شهر و در بهترین نقطه ان شاهد فروش قلیان هستیم!</span></strong></p>

به گزارش کلاله خبر، نصرت برزگر در کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان کلاله پس از اطلاع از اینکه نزدیک به 80 قلیان در انبارهای شبکه بهداشت برای معدوم سازی اماده است، اظهار داشت: جای تعجب است که از سویی شاهد جمع اوری قلیان ها هسستیم و از سوی دیگر مکانی به نام فروش مجاز دخانیات و قلیان در بهترین جای شهر وجود دارد!.

وی افزود: تا زمانی که مکان های فروش دخانیات و قلیان برچیده نشود، در این کار به موفقیت چندانی دست نخواهیم یافت.

شمس الدین کر سرپرست شبکه بهداشت کلاله در واکنش به اظهارات فرماندار کلاله گفت: با توجه به قوانین موجود از نظرشبکه بهداشت و درمان وجود مکان هایی با عنوان مرکز مجاز فروش دخانیات و قلیان غیر قانونی است و طی بررسی های انجام شده صنفی به این نام نیز وجود ندارد.

سرهنگ بهروزی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کلاله نیز در این خصوص گفت: نیروی انتظامی با اختیاراتی که دارد می تواند قلیان های (مکان های تجمعی) را جمع اوری کند و در خصوص برخورد با فروشندگان تنها با حکم مقام قضایی این امر امکان پذیر است.

شمس الدین کر در بخش دیگری از این جلسه بیماری های قلبی و عروقی، سرطان و دیابت را عامل مرگ ومیر مردم این منطقه دانست و افزود: استفاده از روغن های نامناسب و کم تحرکی علل بروز برخی این بیماری ها است.

در ادامه جلسه محمدرضا فشایی رئیس اداره بهزیستی کلاله نیز از چالش های موجود در این اداره گفت و اظهار داشت: کمبود اعنبارات از جمله مهمترین چالش های این اداره است.

وی افزود: مراجعه کنندگان به این اداره افراد دارای مشکلات فرهنگی، مالی و معلولیت هستند و برای مرتفع سازی این مشکلات دیگر ادارت و نهاد های شهرستان هم می توانند دخیل باشند.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار