امام جمعه کلاله خطاب به هاشمی: در مقابل شورای نگهبان موضع گیری نکنید/ با این موضع گیری ها اتش فتنه را شعله ور نکنید

1403-07-04 11:07:18
0
41
امام جمعه کلاله خطاب به هاشمی: در مقابل شورای نگهبان موضع گیری نکنید/ با این موضع گیری ها اتش فتنه را شعله ور نکنید
<p style="text-align: justify;"><strong><span style="font-size: 8pt;">امام جمعه کلاله خطاب به هاشمی رفسنجانی گفت: این چنین موضعگیری هایی در مقابل شورای نگهبان اتش فتنه را شعله ور می کند؛ مردم از شما انتظار چنین واکنشی را نداشتند!.</span></strong></p>

 به گزارش کلاله خبر، حجت الاسلام رضا کشیری در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان کلاله اظهار داشت: شورای نگهبان براساس وظیفه ذاتی خود نباید اجازه ورود افراد نالایق را به مجلس شورای اسلامی و خبرگان دهد.

وی با بیان اینکه امام راحل(ره) شورای نگهبان را صافی می دانست، افزود: انتظار نداریم که برخی با سابقه دیرینه در نظام اینگونه به شورای نگهبان حمله کنند.اگاهی مردم و هوشیاری انها بر کسی پوشیده نیست؛ اتش فتنه را در کشور شعله ور نکنید.

کشیری تاکید کرد: این انقلاب به راحتی به دست نیامده، نگذارید سوژه ی رسانه های دشمن شویم.

امام جمعه کلاله خطاب به هاشمی گفت: مردم از شما انتظار موضعگیری در قبال شورای نگهبان را ندارند لذا در مقابل شورای نگهبان چنین موضعگیری هایی نکنید.

وی یاداور شد: امام راحل این ملت را از ملت عهد رسول الله(ص) بهتر می دانست و با اگاهی از راه نجات امت اسلام، قیام را رهبری کرد.

کشیری در ادامه سخنان خود به برخی از شاخصه های مهم کاندیدای اصلح پرداخت و گفت: نماینده باید خائن به کشور نباشد و باید به این نظام و کشور متعهد باشد و مردم هوشیار باشند در انتخاب خود به قول ها و وعده های کاندیداها هیچ توجه نکنند.

امام کلاله ادامه داد: علاوه بر تعهد، یک نماینده باید تخصص هم داشته باشد و شما مردم باید توجه داشته باشید که افراد اصلح و وفادار به نظام را انتخاب کنید و نباید به افراد همراه با جریان فتنه رای اعتماد داده شود.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار