شنیده های انتخاباتی شرق گلستان:

از تبلیغات یکی از عوامل انتخاباتی برای کاندیدای خاص تا دست به دست شدن فایل صوتی یک کاندیدای شرق گلستان

1403-07-04 12:07:23
0
39
از تبلیغات یکی از عوامل انتخاباتی برای کاندیدای خاص تا دست به دست شدن فایل صوتی یک کاندیدای شرق گلستان
<p dir="RTL" style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt;"><strong>این روزها فایل صوتی یکی از کاندیداهای شرق گلستان در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود که به تعبیر برخی از این کاربران این فایل همراه با توهین به یک قومیت است.</strong></span></p>

به گزارش کلاله خبر، شما رابه خواندن جدیدترین شنیده های این سایت خبری دعوت می کنیم:

طبق قانون، عوامل انتخاباتی اجازه تبلیغات برای کاندیدای خاص را ندارند؛ چرا که انها به عنوان معتمد و امین کارگروه یاد شده هستند و اقدامات انها می تواند ضامن سلامت انتخابات اتی باشد.

شنیده ها از منابع موثق حاکی از این است یکی از عوامل انتخاباتی شهرستان کلاله با تشکیل گروه انتخاباتی با نام(ا) زمینه را برای تبلیغات کاندیدای خاص(ن) آماده کرده است واین در صورتی است که بارها از سوی فرماندار و دادستان کلاله بر ممنوعیت چنین اقداماتی تاکید شده.

گفتنی است در صورت نیاز نام گروه و فرد مدنظر در این سایت منتشر می شود.

این روزها فایل صوتی جلسه یکی از کاندیداهای شرق استان گلستان در شبکه های اجتماعی و گوشی های همراه با عنوان توهین... به یک قومیت در حال دست به دست شدن است.

با بررسی اجمالی این فایل صوتی از سوی مردم عامه(غیر سیاسی)، در نگاه سطحی نوعی توهین به یک قومیت استنباط می شود؛ اما اگر دقیق تر به گفته های این کاندیدا توجه کنیم، وی با بیان برخی پشت پرده های سیاسی از یک افشاگری در اینده نزدیک خبر می دهد و این در حالی است که این روزها کاندیداها باید از توانایی خود حرف به میان بیاورند و از تخریب دیگر کاندیداها پرهیز کنند تا از سوی دیگر کاندیداها نیز اخلاق انتخاباتی رعایت شود.

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار