فرمانده سپاه کلاله

رزمایش فجر انقلاب در شهرستان کلاله برگزار می شود

1403-07-04 12:07:30
0
48
رزمایش فجر انقلاب در شهرستان کلاله برگزار می شود
<p style="text-align: justify;"><strong><span style="font-size: 8pt;">فرمانده سپاه شهرستان کلاله از برگزاری رزمایش گردان های بیت المقدس این شهرستان در قالب رزمایش فجر انقلاب خبر داد.</span></strong></p>

 یعقوب مصطفی لو در گفتگویی اظهار داشت: این رزمایش با هدف نشان دادن قدرت نیروی بسیج به دشمنان، در شهرستان کلاله و در 2 روز برگزار می شود.

وی افزود: این رزمایش در دو قالب تئوری و عملی برگزار خواهد شد که در دومین روز رزمایش پس از صبحگاه بزرگ اقتدار، بسیجیان آنچه در کلاس های تئوری اموخته اند را بصورت عملی اجرا می کنند.

فرمانده سپاه کلاله تاکید کرد: این رزمایش بزرگ با رویکرد دفاع از کوی برزن، امداد و نجات و مردم یاری و مقابله با اختشاشات و ناارامی و به شکل واقعی برگزار خواهد شد.

مصطفی لو تصریح کرد: انفجارهایی که در این رزمایش صورت می گیرد بر اساس دستورالعمل‌ها و ملاحظات لازم است و جای هیچ نگرانی برای شهروندان باقی نمی ماند ولازم به ذکر است که فشنگ های استفاده شده در این رزمایش، فشنگ جنگی نیست.

وی در پایان گفت: همانطور که گفتیم، این رزمایش با هدف افزایش آمادگی بسیجیان و نشان دادن قدرت بسیج در منطقه خالی از سکنه شهر کلاله برگزار می شود و تمهیدات لازم امنیتی و ایمنی در این رزمایش اندیشیده شده است.

razmayesh 1

 

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار