امام‌جمعه کلاله در مجمع بسیجیان گالیکش:

دشمن برای کاستن از شور انتخاباتی مردم تلاش می‌کند / باید افرادی انتخاب شوند که وفادار به مبانی دینی بوده و التزام به ولایت‌فقیه و رهبری دارند

1403-07-04 12:07:29
0
39
دشمن برای کاستن از شور انتخاباتی مردم تلاش می‌کند / باید افرادی انتخاب شوند که وفادار به مبانی دینی بوده و التزام به ولایت‌فقیه و رهبری دارند
<p style="text-align: justify;"><strong><span style="font-size: 10pt;">امام‌جمعه کلاله در اجلاس مجمع بسیج شهرستان گالیکش گفت: دشمن برای کاستن از شور انتخاباتی مردم ما تلاش می‌کند.</span></strong></p>

به گزارش کلاله خبر به نقل ار نیلکوه، حجت‌الاسلام رضا کشیری در کانون شهید محمدباقر خسروی گفت: هزاران کانال ماهواره‌ای و اینترنتی علیه کشورمان کار می‌کند تا از شور انتخاباتی مردم ایران بکاهند.

وی افزود: مردم ما ضمن حفظ هوشیاری در مقابل ترفندهای دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی برای کم‌رنگ کردن انتخابات، باید افراد واجد شرایط برای حضور در مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی انتخاب کنند.

کشیری خاطرنشان کرد: باید افرادی از سوی مردم برای این دو مجلس انتخاب شوند که وفادار به مبانی دینی بوده و التزام به ولایت‌فقیه و رهبری داشته باشند.

امام‌جمعه کلاله بابیان اینکه همه کارها و اقدامات ما باید برای خدا باشد، افزود: کسی که برای خدا کار می‌کند، از دشمن ولو اینکه آمریکا باشد هراسی ندارد.

در ابتدای این اجلاس احمد کوهستانی جانشین سپاه گالیکش نیز ضمن تشریح اهداف برگزاری اجلاس مجمع بسیجیان که هرسال دو بار تشکیل می‌شود، گفت: در این اجلاس هشت کارگروه موضوعی و تخصصی در زمینه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی و اجتماعی نسبت به پیشرفت فعالیت‌ها برنامه‌ریزی می‌کنند.

kashirigalikesh 1

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار