تحت فشار قرار دادن رئیس شورا برای کلید خوردن یک پروژه خصوصی در کلاله

1403-07-04 12:07:22
0
79
تحت فشار قرار دادن رئیس شورا برای کلید خوردن یک پروژه خصوصی در کلاله
<p style="text-align: justify;"><strong><span style="font-size: 8pt;">رئیس شورای روستای زاو بالا از تحت فشار قرار گرفتن خود برای تایید کلید خوردن یک پروژه خصوصی در چشمه زاو این روستا خبر داد.</span></strong></p>

به گزارش کلاله خبر، شایعات مبنی بر اقدامات برخی اشخاص در جهت واگذاری چشمه زاو شهرستان کلاله به بخش خصوصی، در شهرستان کلاله زمزمه می شد و در این راستا گفتگویی با رئیس شورای روستای زاو بالا شهرستان کلاله داشتیم و وی در پاسخ به این سوال، این شایعات را تایید کرد.

احمد شادور در این خصوص اظهار داشت: موضوع به چند ماه گذشته بر می گردد و برخی درصدد هستند با استفاده از نفوذ خود آب مازاد چشمه زاو را به بخش خصوصی جهت تولید آب معدنی واگذار کنند.

وی افزود: مشکلات کم آبی در این شهرستان بخصوص در فصل گرما بیداد می کند و در زمان کشاورزی مردم این روستا برای تامین آب، با مشکلات عدیده ای دست و پنجه نرم می کنند.

شادور یادآور شد: علاوه بر مشکلات موجود، لوله کشی از این چشمه به مناطق دیگر نیز باعث نگرانی بیشتر اهالی روستاهای اطراف این چشمه شد تا جایی که طی سال گذشته شاهد واکنش برخی از جوانان این روستا نسبت به این اقدامات بودیم که در نتیجه، این اقدام انها باعث تشکیل پرونده قضایی برای آنها شد.

رئیس شورای روستای زاو بالا ادامه داد: برای تایید کلید خوردن این پروژه بارها و بارها مراجعاتی از سوی برخی اشخاص با نفوذ انجام شد ولی من زیر بار فشارها برای تایید آن نرفتم چرا که طبق قول هایی که به مردم این روستا بخاطر مساعدت های این مردم در خاموش کردن آتش جنگل داده شده است، قرار بود این منطقه بصورت تعاونی در اختیار مردم قرار بگیرد تا در مواقع ضروری بهترین عملکرد را داشته باشیم و برخی درصدد هستند بخاطر منافع شخصی این فرصت را از مردم بگیرند.

وی در پاسخ بر صحت یا عدم صحت شایعه پیشنهاد رشوه 100 میلیون تومانی گفت: اگر بیشتر از این هم پیشنهاد شود، نسبت به اعتماد مردم روستای خود خیانت نمی کنم و در واقعیت با تایید این پروژه، من به عنوان رئیس شواری روستا عامل برخی تنش ها در روستا خواهم شد؛ پس تایید این پروژه عاقلانه به نظر نمی رسد.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار