رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان کلاله:

بیش از 300 برنامه در دهه فجر شهرستان کلاله برگزار می شود

1403-07-04 01:07:28
0
42
بیش از 300 برنامه در دهه فجر شهرستان کلاله برگزار می شود
<p style="text-align: justify;"><strong><span style="font-size: 8pt;">رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کلاله از برگزاری بیش از 300 برنامه مختلف در ایام دهه فجر در شهرستان کلاله خبر داد و گفت: این ایام بهترین فرصت برای تبیین گفتمان ولایت است.</span></strong></p>

فرماندار کلاله در جلسه ستاد دهه فجر شهرستان کلاله گفت: مردم  ایران مانند گذشته با بصیرت و با انگیزه بیشترو با توجه به وضعیت کشور در منطقه، حضور گسترده ای در راهپیمایی 22 بهمن خواهند داشت.

نصرت برزگرافزود: باید در اجرایی شدن برنامه ها تدبیر و برنامه ریزی مناسب داشته باشید تا این برنامه ها اثرگذاری لازم را در جامعه داشته باشد.

وی تصریح کرد: ماعضوی از این نظام هستیم و زیر یک پرچم زندگی می کنیم و گفتمان ما گفتمان رهبری است وباید سعی شود تا گفتمان رهبری در اقدامات ما نیز نمود پیدا کند.

برزگر تاکید کرد: حضور مردم در صحنه های مختلف پشتوانه دستگاه دیپلماسی در مذاکرات بود و ایام الله دهه فجر نیز از جمله این فرصت هایی است که مردم می توانند به دشمن ثابت کنند که پشتیبان نظام هستند.

وی تاکید کرد: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر حضور حداکثری در انتخابات آتی، باید در انتخابات حضور پرشور داشته باشیم و این شامل همه قومیت ها  و مذاهب کشور می شود.

حجت الاسلام رضا دیلمی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کلاله در این جلسه گفت: کمیته های 17 گانه شهرستان با تدبیراقدامات لازم را انجام و گزارشات خود را ارائه دادند و با تکمیل این پروسه روزشمار دهه فجر به زودی تنظیم می شود و در اختیار ادارات این شهرستان قرار خواهد گرفت.

وی افزود: این ایام بهترین موقعیت برای تبیین گفتمان ولایت است چرا که امروز خار چشم دشمن گفتمان ولایت می باشد و ما تا وقتی مشروعیت داریم  که پایبند به ولایت هستیم و کسی که دم از این مهم می زند باید روحیه استکبار ستیزی داشته باشد.

دیلمی تاکید کرد: امروز دشمنان نظام با نام انقلاب در مقابل ولایت صف آرایی کرده اند، قطعا باید فرهنگ و روحیه استکبار ستیزی به جوانان انتقال یابد چرا که دشمن درصدد است با جنگ فرهنگی وارد عرصه نبرد با نظام شود لازمه خنثی سازی این توطئه هوشیاری است.

رئیس شورای هماهنگی تیلیغات اسلامی شهرستان کلاله تصریح کرد: ماهیت انقلاب ما با شعار" الله اکبر" شروع شد و باید این مهم در برنامه ها دهه فجرتجلی پیدا کند تا آمادگی لازم برای 22 بهمن ایجاد شود و محور تمامی برنامه ها بر حضور حداکثری مردم در راهپیمایی معطوف باشد.

وی به اهم برنامه های دهه فجر پرداخت و گفت: در اولین روز از این دهه، مراسم نمادین استقبال از امام راحل(ره) از فرودگاه کلاله و نواختن زنگ انقلاب در مدرسه عمار را خواهیم داشت.

 فرمانده سپاه کلاله نیز در این جلسه گفت: بیش از 150 برنامه در نظر گرفته شده است که اهم انها یادواره های شهدا، گرامیداشت های دهه فجر، نشست های بصیرتی، رزمایش و برنامه های ورزشی است.

یعقوب مصطفی لو افزود: این ایام بهترین فرصت است که مردم را نسبت به موضوع اقتصاد مقاومتی آشنا تر کنیم و این مهم در بسیاری از پایگاه مقاومت بسیج در نظر گرفته شده است.

شهرام شیرزاد بخشدار بخش پیشکمرگفت: انتظار می رود که مسئولین در برنامه های روستایی شرکت کنند تا این باعث تشویق و ترغیب مردم در حضور حداکثری در صحنه های مهم نظام شود.

وی افزود: ما چند روستا را به عنوان روستای شاخص در برگزاری برنامه های دهه فجر، اعلام کرده ایم و همزمان با شهرهای کشور در اولین روز از این دهه، نواختن زنگ انقلاب را در مدارس این بخش خواهیم داشت.

مرتضویان رئیس شورای شهر کلاله نیز در این جلسه از اقدامات شورای شهر و شهرداری در ایام دهه فجر گفت و افزود: فضا سازی های لازم در این ایام انجام می گیرد و به نشانه اقتدار نظام جمهوری اسلامی، پرچم 297 متر مربعی بر فراز این شهرستان به اهتزار در خواهد امد.

وی افزود: از جمله اقدامات در نظر گرفته شده دیگر شورای شهر و شهرداری تعویض بنر تمثال شهدای شهرستان در ورودی این شهر است.

خانم میقانی مشاور امور بانوان فرمانداری کلاله نیز از تشکیل کمیته بانوان دهه فجر خبر داد و گفت: کل برنامه های در نظر گرفته شده 12 برنامه است که 7 برنامه آن شاخص می باشد و اهم این برنامه ها همایش اسوه های صبر، کارگاه اموزشی تحکیم بنیان خانواده، میثاق با شهدا و برپایی نمایشگاه فرهنگی است.

تقی زاده رئیس آموزش و پرورش شهرستان کلاله نیز گفت: بصورت متمرکز برنامه هایی در دو شهر کلاله و فراغی خواهیم داشت؛ در روز 21 بهمن برنامه خاص دانش آموزی را داریم که صفر تا صد این برنامه توسط خود دانش آموزان برگزار خواهد شد.

وی افزود: با توجه به اینکه برنامه های در نظر گرفته شده در این ایام زیاد است، پیشنهاد می شود که مسئولین برای شرکت در مراسمات تقسیم بندی شوند تا شاهد حضور همه مسئولین در برنامه های مختلف باشیم.

وی گفت: باید برنامه ها طوری برگزار شود که عظمت نظام و این انقلاب به فرزندان ما انتقال یابد.

انتهای پیام/دلدار

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار