امام جمعه کلاله:

ملت ایران، فرزندان خود را برای حزب، جناح و گروه فدا نکرد

1403-07-04 01:07:20
0
88

امام جمعه کلاله گفت:ملت ایران فرزندان خود را برای حزب، جناح و گروه فدا نکرد بلکه فدای عزت و شرف و دفاع از ولایت کرد.

 

حجت‌الاسلام رضا کشیری امام جمعه کلاله ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه کلاله اظهار داشت: ریشه انقلاب ایران اتصال به عاشورای حسینی دارد.

وی گفت: حرکتی که در سال 57 به رهبری امام خمینی(ره) به پیروزی رسید با حضور مردمی بود که در مکتب اهل بیت(ع) درس آموخته بودند, همانگونه که رهبر انقلاب فرمودند هوشیار باشیم گول لبخندهای امریکا را نخوریم و به زودی ابهت امریکای جهان‌خوار مانند شوروی شکسته خواهد شد.

امام جمعه کلاله با اشاره به قیام مردم هزار سنگر آمل تصریح کرد: گروهک های ضدانقلاب و وابسته دچار توهم شده بودند ولی مردم ولایت‌مدار در مقابل آنها ایستادگی کردند و قیام آن‌ها در تاریخ ماندگار و جاودانه شد.

وی افزود:ملت ایران فرزندان خود را برای حزب، جناح و گروه فدا نکرد بلکه فدای عزت و شرف و دفاع از ولایت کرد و کسانی را انتخاب کنیم که معتقد به ولایت‌فقیه باشند چرا که همه موفقیت و سربلندی این کشور به برکت وجود ولایت فقیه بود.

امام جمعه کلاله گفت: اگر ولایت فقیه در کشور نبود توفیقی در برجام بدست نمی آوردیم و کشور آسیب جدی می‌دید.

کشیری از دولتمردان خواست به فکر اشتغال جوانان تحصیل کرده باشند و افزود: کشور در رکود اقتصادی است و اقتصاد مقاومتی بهترین راهکار برای خروج از این رکود است و زمینه رونق اقتصادی را در کشور فراهم می کند.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار